DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 9 Januari 2012

USTAZAH UMI HAFILDA ALI SURUH AZMIN ALI BERTAUBAT... KAH KAH KAH !!!


Dalam satu Ceramah Perdana bertajuk “Siapakah Anwar Ibrahim" di Dataran Jerteh Souq yang turut dihadiri oleh Ketua Umno Bahagian Besut Datuk Seri Idris Jusoh dan semua pemimpin Umno Bahagian termasuk Pemuda, Wanita dan Puteri.

Ustazah Umi Hafilda Ali menyeru abangnya Azmin Ali yang juga timbalan presiden PKR supaya kembali ke pangkuan keluarga yang beliau tinggalkan semata-mata untuk berjuang dan menjaga kepentingan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ustazah Umi Hafilda berkata "dia kesal dengan Azmin yang telah disesatkan oleh Datuk Seri Anwar sehingga sanggup membuang keluarga dan tidak pulang berhari raya untuk  menjenguk ibu nya sendiri, mana moral anda (Azmin) hingga sanggup meninggalkan ibu sendiri dan adik-beradik kerana Anwar yang tidak bermoral".

"Tak usahlah bercakap tentang keadilan kalau dengan ibu sendiri tidak berlaku adil dan meninggalkannya tanpa diziarahi," fuhhhh !!!! hebat Ustadza ni.... kalau berganding dengan Datuk Hassan Ali disamping Perkasam.... boleh aman Negara... kah kah kah !!!.

Sehubungan itu kata Ustazah Umi Hafilda lagi..... "saya sanggup mengadakan 'roadshow' di seluruh negara bagi menyelamatkan abangnya itu daripada Anwar dan menegaskan dia tidak akan berhenti berbuat demikian selagi Azmin tidak meninggalkan PKR".

Beliau menyeru PAS dan mahasiswa supaya mengkaji semula sokongan mereka terhadap perjuangan  Datuk Seri Anwar Ibrahim yang Sesat, kerana apa yang dilakukannya jelas akan menghancurkan bangsa, agama dan negara.

Nampak nya Perkasam sudah ada Ketua Muslimah iaitu Ustazah Umi Hafilda Ali... Memang elok lah tu.... Presiden Perkasam kata nak beri kat Datuk Hassan Ali dan Mantan Presiden Datuk Ibrahim Ali akan kejawatan baru Panglima Perang Perkasam... keh keh keh !!!.


hemmmmm..... kita lihat selepas ini macam mana reaksi datuk hassan ali selepas beliau mengatakan perjuangan datuk sri anwar kotor.... dan megatakan segala perbuatan nya betul..... umno-perkasam betul-betul meloyakan... heeeee.....

1 ulasan:

  1. Bila kita dengar Umi Hafilda, Hasan a/l Ali dan Ibrahim a/l Ali bagi nasihat, rasa macam tak payah lah aku hidup lagi kat dunia ni. Iyalah nak buat apa hidup lagi kalau guru2 atau penasihat untuk manusia hanya manusia bangsat itu. Nak kemana manusia yakni kita nak tuju jika itu aje insan yg dijadikan suluh2 dlm kegelapan ini. Aduh! Hidup pun susah. Mati pun susah. Matipun kena pegang bendera UMNO... baru boleh masuk syurga. kah kah kah

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....