DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 9 Januari 2012

DS ANWAR TAK BERSALAH, RIBUAN PENYOKONG MEMBERI SOKONGAN KEPADA BELIAU... 901 SYABAS !!!

Keputusan perbicaraan Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) yang didakwa meliwat bekas pembantu peribadinya Mohd Saiful Bukhari Azlan yang dibacakan oleh Hakim Mohamad Zabidin, dalam keputusan yang mengejutkan memutuskan DSAI Anwar tidak bersalah selepas perbicaraan berlangsung selama 87 hari mulai tahun 2008.

Namun Hakim Mohamad Zabidin tidak membaca penghakiman penuh kecuali kesimpulannya berkata kedua-dua bukti iaitu DNA dan oral-lisan tak boleh sabit kesalahan "Selepas meneliti bukti, saya tidak boleh pasti 100 peratus bahawa bukti telah diusik, Justeru mahkamah keberatan menerima bukti sedemikian dari SP1 Saiful."

Sebaik sahaja Keputusan itu didengar Dr Wan Azizah Wan Ismail kelihatan menanggis sambil memeluk suaminya dalam kegirangan, seluruh mahkamah menjadi riuh seketika dengan penyokong Anwar menjerit kegembiraan.

Manakala suasana diluar Mahkamah mula terdengar laungan Takbir dan Reformasi dengan Pimpinan Pakatan Rakyat serta puluhan ribu penyokong Pakatan Rakyat (PR) berada disekitar Mahkamah, mereka adalah terdiri dari ahli-ahli PAS, PKR, DAP, Jingga 13 dan ABU.

                                      Suasana di sekitar Mahkamah



    















Begitulah serba sedikit yang dapat di gambarkan bagaiman sambutan Penyokong DSAI dan Pakatan Rakyat, inilah juga yang ditakuti oleh Pemimpin Umno/Bn dan pengikut terpilih mereka, suasana ini sedikit sebanyak memberi bayangan bahawa pemimpin Umno/Bn sudah boleh merancang kemana mereka akan pergi selepas PRU ke-13 nanti.... kah kah kah!!!.


hemmmmm..... cari juga kalau-kalau ada nampak presiden perkasam kat sana.... mungkin tak jumpa kut.... cakap bukan main lagi.... ada hati nak tolong polis jaga keselamatan...kah kah kah !!! umno dan perkasam betul-betul meloyakan heeeee.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....