DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 3 Januari 2012

UMNO GUNAKAN RAJA PETRA UNTUK PERNAFASAN BAGI HADAPI SAAT-SAAT KEMATIAN... KAH KAH KAH !!!

Kritikan terbaru Raja Petra Kamarudin (RPK) terhadap Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) bahawa beliau bukan lagi Pilihan kepada Rakyat Malaysia,   berkemungkinan satu usha untuk membawa keterlibatan Zaid Ibrahim kedalam ke dalam PKR dan seterusnya bagi melemahkan PKR itu sendiri serta Pakatan Rakyat (PR ).

Dalam wawancara eksklusif kepada Mingguan Meloyakan, RPK dilaporkan berkata, Ketua Umum PKR itu juga tidak mampu menjadi penasihat ekonomi Selangor apatah lagi untuk mentadbir negara, dan RPK mendakwa Anwar berbohong apabila menyatakan tidak mengenali Datuk Eskay Shazryl Abdullah yang terlibat menayangkan video seks pelakunya kelihatan seperti Anwar.

Menurut Mingguan Meloyakan lagi RPK berkata, hanya PKR memerlukan Anwar sedangkan DAP dan PAS tidak akan mengharapkan pemimpin itu lagi sekiranya pakatan pembangkang gagal membentuk kerajaan pada pilihan raya umum akan datang.

Dan seterusnya Raja Petra terus menuduh DSAI sebagai Gay dengan berkata "Soalnya, jika anda nak jadi gay, teruskanlah.... Anda tak boleh jadi pemimpin dan gay sekali gus. Di Australia, anda boleh...."Di Malaysia, anda kena pilihlah.... Kalau nak jadi Perdana Menteri dan gay sekali gus... sudah tentu di Malaysia tak boleh,"

Kah kah kah !!! nampaknya RPK sudah menampakan belangnya yang sebenar bagi melemahkan PKR dan PR dengan mengkritik DSAI tanpa Asas yang boleh diterima oleh akal manusia melainkan oleh akal lembu, mungkin ini adalah perancangan Umno bagi menambah pernafasan yang sedang nyawa-nyawa ikan.

Kalau kita melihat di dalam blog RPK sebelum ini pun telah menyiarkan tulisan blogger pro umno dan pro Zaid Ibrahim menyebut bahawa penguasaan PKR akan terjejas sekiranya Azmin Ali, Timbalan Presiden PKR dipilih memimpin parti itu dengan ketiadaan DSAI..

Kalau betul ianya akan melemahkan PKR kenapa mesti susah hati... bukan ke ia akan memberi keuntungan kepada Umno, sebenar mereka sudah dapat merasa gelombang rakyat yang menentang Umno akan bertambah dengan diterajui oleh Yb Azmin Ali apabila Mahkamah menjatuh hukuman bersalah terhadap DSAI.


hemmmmm..... rpk adalah kawan yang rapat  zaid ibrahim mungkin juga yang membantu rpk semasa dalam susah... sepatut nya rpk nasihatkan zahid ibrahim supaya jangan gelojoh dalam berebut jawatan .... tapi apa pun rakyat dah tahu siapa rpk dan zaid ibrahim.... betul-betul meloyakan  heeeee......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....