DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 2 Januari 2012

KALAU RAJA PUN UMNO BERANI NAK DERHAKA, INI KAN PULAK MAHASISWA.... BELASAH AJE LAH... !!!

Boleh dikatakan permulalan tahun baru 2012 masihi adalah satu permulaan yang menyedihkan bagi seluruh Rakyat Malaysia kusus nya Mahasiswa dengan kejadian dibelasah sebegitu teruk oleh pihak polis, hanya kerana berdemo aman didepan pintu masuk UPSI bagi bantahan keatas Akta Universiti Dan Kolej Universiti (AUKU) awal pagi tahun baru 2012.

Apa lah nak dihairankan apabila Mahasiswa diperlakukan sedemikian rupa oleh pihak polis, sudah tentu mereka menerima arahan dari Umno yang cuba menakutkan Mahasiswa kusus nya dan Rakyat keseluruhan am nya. Sememang nya Umno memang sudah terkenal pada benda biadap sama ada kepada rakyat mahu pun Duli Yang Maha Mulia Sultan (DYMM.S).

Kalau DYMMS pun mereka berani berbuat biadap ini kan pula kepada Mahasiswa dan Rakyat yang boleh di perkotak katik kan sesuka hati mereka, asalkan hajat dan kemahuan mereka tercapai itu semua tak diperdulikan oleh Umno yang terlahir hasil persetubuhan haram Inggeris Penjajah yang tidak diketahui siapa Ibunya.

Mungkin ini sesuatu kenyataan yang pedih untuk diterima oleh kebanyakan Pencacai Umno yang selama ini pemikiran nya menganggap Umno ialah parti keramat orang melayu, tetapi sebenar telah menipu orang melayu selama 54 tahun memerintah Malaysia.


hemmmmm..... belum cerita bab memali ... yang membuktikan umno memang bangsat dan haram jadah.... betul-betul meloyakan...  heeeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....