DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 1 Januari 2012

SYABAS.... HJ NAJIB KERANA TELAH MENGOTAKAN JANJI TRANFORMASI "AUKU" TERHADAP PELAJAR MELAYU !!!


Dalam suasana malam menyambut kedatangan Tahun Baru Masihi 2012, anak muda melayu yang menjadi aset negara dan pewaris kepimpinan masa depan telah diperlakukan seperti penjenayah hanya kerana menurunkan gambar bendera Hj Najib bagi menuntut Akta Universiti Dan Kolej Universiti ddihapuskan.

Inilah janji manis yang ditabur oleh pemimpin Umno yang konon nya hendak membuat tranformasi dalam Negara Malaysia, mengarahkan pihak keselamatan seolah-olah hendak menangani penjenayah walhal mereka hanya Mahasiswa yang mahukan undang-undang yang mengonkong  pemikiran Mahasiswa dihapuskan.

Memang lah benar Umno adalah anak kelahiran Inggeris Penjajah hasil persetubuhan haram yang tak diketahui siapa ibu nya, melihat segala perbuatan mereka ini langsung  mengigatkan kita bagaimana Inggeris Penjajah mengharamkan segala bentuk kesatuan dan persatuan yang mengerak pemikiran Rakyat dalam perjuangan menuntut kemerdekaan.

Mungkin agak kasar mengatakan Umno begitu tetapi jenis mereka-mereka ini memang membawa semangat dan tingkah laku Inggeris Penjajah bapa kesayangan Umno, yang berbuat baik kepada orang yang dijajah tetepi hakikat nya mereka adalah Penjajah.

Kerja dan pemikiran Umno hanya hendak menindas rakyat bagi mengekalkan kuasa seolah-olah negara ini adalah pusaka peninggalan bapak Umno iaitu Inggeris Penjajah..... memang lah betul kata orang kalau dah dilahirkan oleh bangsat maka yang lahir pun bangsat lah juga.


hemmmmm..... apa alasan yang diberi oleh hj najib dan pencacai umno haramjadah dengan peristiwa tersebut.... ini mengingatkan kita kepada peristiwa memali, apabila rakyat tak berdosa terkorban kerana arahan umno anak Inggeris Penjajah.... betuk-betul meloyakan heeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....