DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 31 Disember 2011

PEMIMPIN UMNO NI CUBA NAK NASIHATKAN DS ANWAR IBRAHIM, KEH KEH KEH !!!


Datuk Sri Adnan Yaakob menasihatkan Datuk Sri Anwar Ibrahim supaya tidak mengheret rakyat dalam mengadakan Demontrasi Jalanan bagi menyelesaikan masaalah peribadi yang beliau hadapi kini.

Beliau merujuk kepada kempen " Bebaskan Anwar 901 " yang dilakukan oleh sayap Pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR) pada 9 Jan' 2011 katanya boleh menimbulkan hura hara dalam negara, sedangkan tujuan berhimpun adalah bagi mendengar keputusan Mahkamah dalm kes yang DSA hadapi.

Ini seorang lagi pemimpin Umno tahap bangang yang cuba mengelirukan Rakyat Negeri Pahang dalam satu majlis bersama Peserta Felcra Projek Tanah Kelompok (RTK) Tembangau di sini hari ini, sejak bila pulak keputusan Mahkamah boleh ditentukan oleh perhimpunan rakyat.

Cuba lah cari dalam Perlembagaan sesuatu Perkara yang tidak membolehkan Rakyat berhimpun mendengar keputusan sesuatu Perbicaraan baik didalam Mahkamah atau pun di luar Mahkamah, kalau Mahkamah dah penuh tentulah tak boleh masuk... kah kah kah !!!

Sebenar nya Umno sudah macam cacing kepanasan apabila mendengar ramai rakyat yang akan bersama memberi Sokongan Moral kepada Pemimpin mereka yang menghadapi Tuduhan Fitnah Liwat, tak kira apa juga keputusan Mahkamah.


hemmmmm..... semalam presiden perkasam buat laporan polis.... hari ni pemimpin bermoral bagi nasihat... esok tak tahu siapa la pulak !!! umno oh umno betul-betul meloyakan heeeee......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....