DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 31 Disember 2011

PENUTUP LAWAK TAHUN 2011... MENTERI UMNO NI MENGAKU MENGUNAKAN WANG DARI TABUNG "MAIWP"

Setelah menunggu jawapan macam buah tak gugur... Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Khir Jamil Baharom ini pun akhir nya tahan lagi, maka beliau pun menjawap.... macam biasa lah... segala tuduhaan tersebut adalah fitnah belaka... kah kah kah !!!

Menurut beliau kerajaan memperuntukkan RM 700 ribu pada tahun ini kepada Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) untuk perkara-perkara yang melibatkan Mahkamah, seperti perebutan jenazah, saudara baru dan isu murtad.

Dengan itu menurut beliau lagi soal menggunakan wang zakat adalah tidak benar dan fitnah semata-mata yang dibuat oleh pembangkang bagi memburukkan pemimpin kerajaan dimata Rakyat, maksud nya menurut beliau ialah pemimpin kerajaan sememang bersih dari segala penyelewengan dan salah urus negara... uwekk.. nak termuntah mendengar Menteri Pintu Belakang ni bercakap.

Rasanya dalam kes tuntutan qazaf Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dibuat keatas beliau dan bukan nya keatas MAIWP jadi kenapa MAIWP kena mengeluarkan perbelanjaan guaman.... perbelanjaan guaman tersebut bukan nya murah dan kalau kes tersebut tu kalah .... adakah MAIWP akan menanggung segala bayaran denda atau pun tuntutan ganti rugi kepada Ds Anwar Ibrahim ?.

Kalau dah tak tahu bezakan antara hak rakyat dan hak peribadi inilah jadinya, jadi tak hiaran lah kalau segala penyelewengan dan salah urus negara dianggap oleh pemimipin dan pencacai adalah biasa.... kerana mereka mengangap negara umpama kepunyaan Umno/Bn pusaka yang ditinggalkan oleh bapa yang melahirkan Inggeris Penjajah.... kah kah kah !!!


hemmmmm..... sebab itu nama umno tu pun dari perkataan inggeris penjajah... dah anak penjajah mana faham bahasa melayu dan tak tahu makna hak rakyat dan hak peribadi... betul-betul meloyakan heeeeee......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....