DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 30 Disember 2011

SIASAT PUNYA SIASAT KESUDAHAN NYA PENGERUSI NFC PULAK YANG KENA TIPU, PENCACAI UMNO KALAU BUAT LAWAK MEMANG HEBAT KAH KAH KAH !!!

Bunyi pada mula-mula cerita bukan main hebat.... ingatkan datuk ni dikambing hitamkan untuk menutup kes Penyelewengan Dana National Feedlot Coporation (NFC), rupa-rupa nya Datuk muda ni didakwa menipu Pengerusi NFC.... memang kena lah tu siperompak di tipu oleh penyamun... kah kah kah !!!.

Tapi Datuk Shamsulbahrin Ismail didakwa menipu tak adalah banyak cuma RM1.755 juta aje jika dibandingkan dengan RM250 juta dan belum dicampur dengan Gran kerajaan RM75 juta, penipuan tersebut pun dalam urusan  perkhimatan perundingan dan bukan nya dalam urusan Jual Beli Daging Lembu... keh keh keh !!!.

Inilah gambaran kalau kerja asik nak menipu tapi hasil macam lawak jenaka bodoh, puak-puak umno masih lagi mendendangkan lagu-lagu zaman pra-sejarah dan menayangkan filem-filem hitam putih perang dunia ke-2 juga masih menyangka Rakyat tak tahu berfikirdan tak dapat membezakan antara Katak, Lembu dan Taik.


hemmmmm..... lepas ni kita tengok apa pulak lawak bodoh yang akan dipersembahkan oleh umno untuk tontonan rakyat.... umno oh umno betul-betul meloyakan...  heeeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....