DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 3 Januari 2012

SAHABAT PERKASAM NI MENGAMUK KAT AZIZ BARI SEBAB MASUK PAKATAN DAN TINGGALKAN DIA KAT LUAR... LAWAK LAGI... KAH KAH KAH !!!

Senator Yb Ezam Mohd Nor semasa berucap di Perhimpunan Penerangan Perdana di Kompleks Warga Emas, Seksyen 24 Shah Alam. beliau  melontar pelbagi kecaman terhadap Aziz, bekas pensyarah undang-undang di Universiti Isam Antarabangsa (UIA) yang telah pun meletak jawatan.

Menurut beliau lagi Aziz Bari bukan ahli akademik tetapi membantu kuasa-kuasa tertentu yang mahu merosakkan asas-asas negara dengan menyerang Sultan yang mempertahankan institiusi Agama Islam atas tanggung jawap sebagai Ketua Agama Islam Negeri Selangor DE.

Kata nya lagi beliau ada bukti banyak buku Azizi Bari yang dibayar royalti berpuluh ribu ringgit sebelum diedarkan sudah dibayar , mana ada orang buat buku sebelum jual sudah dapat royalti.... tapi Aziz Bari dapat...

 “Siapa taja buku dia ? Yayasan daripada Jerman. Yayasan ini jugalah yang menaja pada tahun 2005 International Faith Commission Conference yang mencuba untuk menghimpunkan para intelektual bagi membuat satu ketetapan menyamakan semua agama," tambah beliau.

Ezam juga mendakwa kritikan- kritkan Aziz Bari terhadap Sulta Selangor tidak boleh disamakan dengan teguran- teguran yang dibuat oleh Umno semasa krisis perlembagaan zaman Tun Mahathir Mohamad, kerana.Umno mengkritik sultan dahulu untuk pertahankan Institusi Sultan itu daripada dicemar.

Tetapi Azizi Bari kritik sultan hari ini untuk menyerang seorang Sultan yang mempertahankan institusi agama daripada dicemuh. Itu beza besar.... tambah beliau, jangan samakan kritikan zaman Tun Mahathir dengan apa yang dikritik oleh Aziz Bari... ini yang nak gelak ni.... kah kah kah !!!.


Memang dasar Senator Pencacai haram jadah, muka tak tahu malu... dapat Senator kerana jadi Pencacai, patut lah digelar Katak Sesumpah, sanggup membenarkan kerja haram jadah Umno di zaman Tun Mahathir demi mengesahkan diri sebagai Pencacai Kelas 1.


hemmmmm..... agaknya senator ni dah mengidam kerusi Sabak Bernam yang sekarang disandang oleh umno..... dan bila mendengar kemungkinan prof ' aziz bari akan bertanding disana atas tiket pakatan rakyat... ini yang membuat beliau rasa tak yakin boleh menang... kah kah kah!!! umno-umno betul-betul meloyakan heeeeee......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....