DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 3 Januari 2012

PEGUAM PERKASAM NI BELAJAR KAT MANA ? BERCAKAP MACAM BUKAN PEGUAM AJE... MEMANG PEGUAM NI BANGANG KELAS 1... KEH KEH KEH !!!

Perlembagaan Persekutuan Malaysia Perkara 10 (b) semua warganegara adalah berhak berhimpun secara aman dan dgn tidak bersenjata, yang  peguam ni mengamuk apasal... dah gila meroyan nak mampos agak nya.

Datuk Yb Zulkifli Nordin hari ini memberi amaran kepada peserta Prehimpunan Bebaskan Anwar 901... "kata nya... kalau kamu terus merosakkan negara ini dan kalau kamu  memusnahkan negara sejastera kami ini pada 9 jan' 2011... kami akan pastikan kami bangkit dan membalas segala perbuatan kamu" .... kah kah kah !!!.

Ucapan yang berapi-api dan meneran macam orang nak buang air besar ini telah dibuat semasa perhimpunan Pertubuhan Pribumi Perkasam ( Perkasam ) yang dihadiri oleh 2000 orang menurut TV3suku.... entah ya entah kan tidak, sebelum itu beliau berkata akan mendedahkan segala perbuatan jahat Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI)... sebab itu DSAI mengambil budak-budak baru.... kerana orang-orang lama sudah tak mempercayai beliau.... lawak lagi.. kah kah kah !!!

Zulkifli Nordin ini ingat orang takut dengan gertak dia agaknya atau pun dia tahu orang tak takut cuma dah bercakap depan orang ramai dan nak menyedapkan hati Presiden Perkasam Yb Ibrahim Ali, yang di dampingi oleh Katak Sesumpah Senator Ezam Mohd Nor maka terpaksa lah bercakap meneran macam orang berak.


hemmmmm.... ada akal fikiran tak nak gunakan.... suruh berfikir dengan otak manusia tak nak.... nak juga menggunakan otak lembu.... betul-betul katak 3 ekor ni meloyakan heeeeee......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....