DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 4 Januari 2012

ISU SALAH GUNA WANG ZAKAT... IBRAHIM ALI BERKATA... SAYA JUGA SEBUK SEPERTI PERDANA MENTERI... BETUL-BETUL LAWAK GILA LAH PERKASAM NI !!!

Apabila di tanya oleh wartawan kenapa Pertubuhan Kebangsaan Perkasam (Perkasa ) tidak membuat lapuran Polis dan mengadakan Demo dalam Isu berkaitan NFC dan Penyalah gunaan wang Zakat, maka Perkasam melalaui Presiden nya Datuk Yb Ibrahim Ali berkata... kalau semua nya Perkasam nak buat maka Perkasam kena buat rumah didepan Balai Polis,,, kah kah kah.... betul-betul maharaja lawak ...

Menurut nya lagi dakwaan salah guna wang zakat kerana ia merupakan isu yang sedang berjalan, isu itu berbeza dengan isu ucapan hari Natal oleh paderi Eu Hong Seng yang dituduhnya merupakan isu nasional dan boleh menyebabkan permusuhan kaum, tambahnya lagi beliau hanya akan memilih isu bersangkutan dengan keselamatan negara dan menyerahkan isu lain kepada NGO lain.

Kata nya lagi Perkasam tidak boleh melakukan segala-galanya, jadi biar lah kita bekerjasama ... jika awak sayangkan negara dan berjuang untuk tadbir urus yang baik, mengapa tunggu Perkasam?.... Buat laporan dulu dan minta Perkasam menyokongnya sebab saya pun sebok macam Perdana Menteri kata Datuk Yb Ibrahim Ali..... keh keh keh !!!.

Yang betul nya Yb Perkasam memang betul-betul Perkasam sayang nya ia bukan dibuat dari Ikan tapi dari burung terbang hinggap ( Katak ), sebab itu rakyat tak boleh mengharapkan Perkasam yang terbukti kaki bodek , kaki ampu dan Hiporkrit.


hemmmmm..... dulu bila dengar katak perkasam bercakap.... kita tak akan kompromi soal agama.... bial tiba soal zakat diam... macam katak bawah tempurong .. betul-betul meloyakan heeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....