DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 5 Januari 2012

" HIMPUNAN 901" PATRIOT DAH SEDAR DIRI TAPI SIKATAK TETAP TERUS BERMIMPI, KAH KAH KAH !!!

Dengan nada yang sedar diri dan dari pengalaman ' Perhimpunan Bersih 2.0 " yang mana Patriot tidak mendapat sambutan untuk cuba menghalang Penyokong Bersih 2.0, maka Ketua Pemuda Umno yang juga Ketua Penyelaras Patriot berkata mereka tidak akan menyertai menghalang " Perhimpunan 901 ".

Cuma alasan yang diberi  Ketuanya, Khairy Jamaluddin berkata, pihaknya tidak akan melibatkan diri dalam perhimpunan itu walaupun ada NGO lain yang turun menentang demonstrasi itu....“Buat apa kita mahu turun, tiada kena mengena dengan kita,”

Tetapi berlainan pula dengan Pertubuhan Kebangsaan Perkasam ( Perkasam ) melalui Presidennya Datuk Yb Ibrahim Ali berkata, mereka akan memulakan misi untuk mempertahankan keamanan negara selepas menunaikan solat Subuh di Masjid Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur sebelum berarak hingga ke Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.... fuuuhhhhhh !!!.

Menurut kata nya lagi.... kami akan menunaikan solat sunat berjemaah dan berdoa supaya ALLAH memberi kekuatan kepada pejuang ini, selepas itu kami akan berarak dan sekiranya bertembung dengan (Timbalan Presiden PKR) Azmin Ali serta penyokong mereka yang sanggup mempertahankan pemimpin yang menghadapi masalah moraliti.... kita sama-sama akan melakukan provokasi.

Mereka tidak ada kekuatan berbanding Perkasa yang mempertahankan Maruah Institusi Kehakiman Negara... Saya percaya ramai tidak datang dan menyokong mereka, namun untuk memastikan ia berjalan lancar penuntut universiti akan dipergunakan mereka,” katanya.

Kami menegakkan keamanan itulah kekuatan kami dan mereka pula hendak meruntuhkannya, sebaliknya menaikkan pemimpin yang mempunyai masalah moral. tidak perlu saya perjelaskan siapa Anwar yang merupakan bekas sahabat saya di universiti dan berjuang bersama-sama... kah kah kah !!!

Ini lah dia orang tua akal lembu yang terdesak selepas gagal hadir dalam Perhimpunan Bersih 2.0 yang sebelum itu mengatakan Perkasam akan turun pada hari tersebut.... kesudahan nya Datuk Yb Ibrahim Ali duduk dalam selimut kerana demam,,, keh keh keh !!!.


hemmmmm..... selepas sekian lama menantikan hujan yang tak turun-turun... inilah harapan katak moga-moga akan berlaku banjir bagi menghalang kemarau berlaku supaya katak tak mati kekeringan..... kah kah kah !!!....  betul-betul meloyakan heeeeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....