DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 10 Januari 2012

DS ANWAR MEMPUNYAI NILAI MORAL YANG RENDAH KATA BEKAS PEMIMPIN UMNO YANG BERMORAL TINGGI INI...

Dalam susana kegembiraan penyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) setelah Mahkamah mendapati beliau tidak bersalah kerana keterangan dan bukti untuk menyabitkan beliau bersalah tidak boleh di terima oleh Mahkamah, maka terdengar lah suara-suara kesesakkan nafas mengatakan bahawa ini bukti bahawa ianya bukan Konspirasi Umno/Bn.

Maka dalam kebanyakan Suara ada satu kelainan atau suara agak ganjil dari suara-suara yang lain iaitu suara yang datang dari Negeri Jebat dikatakan Derhaka atau Negeri Tuah taat tak bertempat, suara itu ialah suara bekas Ketua Menteri Melaka yang juga bekas Ketua Pemuda Umno Malaysia Tan Sri Rahim Thamby Chik.

Menurut beliau "Keputusan Mahkamah mendapati DSAI tidak bersalah membuktikan bahawa ianya bukti bukan satu Konspirasi dari Umno/Bn dan segala tuduhan DSAI yang Badan Kehakiman Negara tidak bebas serta mengikut telunjuk Umni/Bn langsung tak berasas".

Kata nya lagi "tuduhan tersebut hanya propaganda dan muslihat DSAI untuk menipu Rakyat serta Masyarakat Antarabangsa, dan dalam masa yang sama tuduhan liwat tersebut menunjukan betapa rendah nya Moral DSAI".....kah kah kah !!! Tan Sri Rahim Thamby Chik ni cakap betul-betul ke atau buat lawak.... sama ada betul atau pun lawak... takpa lah.... kita gelak aje lah.... sebab memang cakap dia lawak.... kah kah kah !!!.

Dasar muka tak tahu malu.... macam rakyat tak tahu siapa Tan Sri Rahim Thamby Chik.... dia yang punya hal.... Lim Guan Eng yang masuk penjara.... memang dasar Umno anak kelahiran Inggeris Penjajah.... orang lain menderita ke penjara dia mengaku jadi pejuang. 


hemmmmm..... penipuan, pembohongan, rasuah, merompak dan segala yang haram memang dah jadi macam makanan harian sebahgian pemimpin umno dan puak-puak terpilih umno... betul-betul meloyakan heeeee.......

1 ulasan:

  1. Rahim Thamby Chik amat2 tidak layak berbicara pasal seseorg itu bermoral atau tidak... kalau rahim seorg yg bermoral...takkan sampai putus puting budak perempuan bawah umur dikerjakan nya dulu

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....