DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 8 Januari 2012

DATUK YB HASSAN ALI SEDIH DI PERLAKUKAN SEDEMIKIAN... TAPI TIDAKAN DATUK MACAM NAK KENA PECAT PUN !!!

Datuk Yb Dr Hj Hasan Ali yang dipecat sebulat suara dari Pas berkuat kuasa serta-merta dalam reaksi pertama nya selepas dipecat menyatakan "Saya amat terkejut dengan tindakan drastik yang diambil oleh AJK (anggota jawankuas) PAS Pusat itu dan Saya turut bersedih kerana perjuangan Islam saya selama ini dibalas sedemikian rupa".

Yang pelik nya Datuk Hassan ni macam tak tahu bahawa selama ini segala perbuatan nya telah menyusahkan Jemaah, segala tindak tanduk beliau lebih banyak menguntungkan Umno dari Parti PAS dan Pakatan Rakyat itu sendiri.

Sudah lah Datuk Hassan Ali... sekarang Datuk bebas Mengeluarkan Pendapat yang tak terikat dengan Parti PAS dan Pakatan Rakyat, buat lah apa Datuk fikir baik bagi Perjuangan Datuk, apa nak disedihkan... nasi dah jadi bubur.

Akan tetapi menurut Ketua Penerangannya Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man..."Di bawah perlembagaan parti, Datuk Hasan Ali masih boleh membuat rayuan, ada ruang untuk mengemukakan rayuan lazimnya mana-mana ahli yang dikenakan tindakan akan diberi masa masa selama 30 hari untuk mengemukakan rayuan, Kita berharap beliau akan mengambil ruang yang ada".

Itu pun kalau Datuk Hassan Ali merasa bersalah atas segala tindak tanduk nya yang selama ini, kalau membuat rayuan dengan mengatakan diri betul .... baik lah tak payah Datuk... berjuang aje lah dengan cara Datuk tanpa Jemaah atau pun memang dah ada niat tersembunyi untuk menyertai Umno sertai lah sahaja.


hemmmmm..... mungkin bagi katak-katak inilah hujan buatan yang mereka rasa untung.... sebab dah lama menunggu hujan yang betul tak mahu turun-turun... betul-betul meloyakan heeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....