DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 3 Disember 2011

KETUA PUAK lembUMNO NI SAKIT KE SAWAN !!! KAH KAH KAH !!!

Tak pasal-pasal nak cabar PAS tinggalkan DAP semata-mata nak suruh bersama lembUMNO, Ketua Puak lembUMNO ni sakit ke atau sawan ?.

Bercakap macam orang gila talak tiga yang sudah tak sanggup nak berpisah lagi, kalau nak kahwini balik biarlah lepas janda berpisah dulu bukan berpisah cara paksa. Ini lah lembUMNO yang tak suka ikut peraturan dan suka mendapatkan sesuatu cara tak betul, tak dapat tipu Bank tipu lembUMNO.

Lepas tu sebelum nak kembali bersama kata bekas pasangan macam-macam yang tak elok bercampur fitnah besar, apa kelas janda nak balik dengan bekas pasangan yang Penipu, Perompak, kaki mabuk, Penfitnah, Perogol, penzina dan segala kejahatan yang dah jadi darah daging Puak-Puak lembUMNO.

Kepada Puak-Puak lembUMNO sedar lah bahawa PAS dan Pakatan Rakyat tidak takut akan kalah dalam Perjuangan, sudah biasa dan akan menjadi Penambah Semangat dalam Perjaungan Membela Rakyat sekira ia terjadi.

Tetapi untuk Puak kamu lembUMNO kalah ianya adalah Malapetaka Dunia yang Perit, dan lebih baik dan Puak-Puak lembUMNO tempah Keranda untuk Persedian Kematian dalam Politk Negara dan Kehidupan Sebenar.


hemmmmm.....isteri kamu diam-diam apa, peruntukakan rm100 juta untuk permata negara yang sama dengan peruntukkan 100 ahli dewan undangan negeri apa bendanya.... lembumno betul-betul meloyakan heeeee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....