DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 3 Disember 2011

Bapok, Pondan, Bangsat dan Barua! Itulah apa yang dilontarkan oleh Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang Shaik Hussein Mydin kepada PKR dan PAS serta penyokong DAP dalam Perhimpunan Agung Pemuda UMNO 2011 baru-baru ini.

Memang dah dasar puak-puak lembUMNO anak Inggeris Penjajah yang lahir hasil persetubuhan haram bapa kesayangan mereka yang tidak ditahu siapa ibunya.

Bercakap tak guna otak manusia tapi guna otak lembUMNO dan tak ada sifat malu serta mengaku diri yang  baik walaupun peraangai macam perompak yang tak ada hati perut.

Ajak berdebat cara ilmiah patut lah tak hendak rupa-rupanya memang tak pandai guna otak manusia hanya pandai guna otak lembUMNO.

Jenis orang macam ni kalau jumpa dia dengan ular memang patut pukul lembUMNO dulu, dah lah penakut nak berdebat depan rakyat ramai lepas tu sombong pulak, dah sombong kurang ajar lagi... kenapa lah jenis-jenis ni ada kat bumi Malaysia ni.


hemmmmm.... kecil-kecil tak mampus dah besar menyusahkan rakyat... lembUMNO ni betul-betul meloyakan heeeeee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....