DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 23 November 2011

'Keputusan S'gor bubar DUN berasingan tak masuk akal' APA YANG MENTERI LEMBU MEREPET NIH !!!!!

Apabila Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim menyatakan bahawa kemungkinan Dewan Undangan Negeri Selangor ( DUN ) tidak akan dibubarkan sehingga Jun 2012 bagi menjayakan Belanjauwan Negeri dilaksanakan, maka sebuklah Menteri Pertanian Dan Asas Tani Datuk Seri Noh Omar bercakap soal pembaziran akan berlaku sekiranya DUN Selangor dibubarkan berasingan dari pembubaran Parlimen.

                         

Sejak bila pula tahu bercakap soal pembaziran Menteri ni agaknya, mungkin selepas pembongkaran projet lembu yang membabitkan jutaan ringgit. Ini lah Menteri umno yang tak tahu malu bila bercakap soal pembaziran tetapi sebenarnya takut menghadapi Pilihan Raya berasingan antara DUN Selangor  dan Parlimen.

                                          

Adalah dijangka Datuk Seri Noh Omar adalah calon Menteri Besar Selangor bagi umno dalam Pilihan Raya sekiranya umno/bn menawan kembali Negeri Selangor, jadi sekiranya Parlimen dibubarkan dahulu sudah tentu beliau tidak akan dicalonkan untuk Parlimen Tanjung Karang yang beliau pegang sekarang.

                         

Dengan berbagai masaalah yang beliau hadapi di Kementerian yang beliau terajui sekarang dan jangkaan umno/bn akan tewas dikebanyakan kerusi dalam PRU 13, ada kemungkinan beliau tiadak akan di calonkan kalau Pilihan Raya DUN Selangor berasingan dengan Pilhan Raya Umum Ke-13.

Jadi ini yang membuat beliau macam cacing kepanasan dan bercakap menggunakan otak lembUMNO kerana mengenangkan nasib yang tak pasti.

hemmmmm..... umno dengan penipuan ibarat irama dan lagu yang tak dapat dipisahkan. umno betul-betul meloyakan heeeee.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....