DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 24 November 2011

BOLEH PERCAYA KE KATA-KATA HAJI NAJIB NIH !!!

                                                                

Akta Universiti Dan Kolej Universiti (  AUKU ) Seksyen 15 akan dipinda, sama ada tukar nama aje ke itu tak dapat dipastikan, seperti yang dinyatakan oleh DS Haji Najib hanya mahasiswa yang berumur 21 tahun keatas sahaja yang boleh menyertai parti politik dan politik kepartian tidak boleh dibawa ke dalam kampus oleh mahasiswa pusat pengajian tinggi.  

Puak-puak lembUMNO ni tahu bahawa Mahasiswa adalah mereka yang cerdik pandai, jadi sebelum umur 21 tahun Mahasiswa ini cuba untuk dicuci otak mereka untuk menyokong lembUMNO itu pun kalau boleh.


                                

Berbalik kepada soal pindaan AUKU dan melihat kepada Rang Undang-Undang Perhimpunan Aman rasanya ianya akan membawa kepada episod yang sama iaitu bukan memudahkan tapi tambah mengancam Mahasiswa. 

Umno yang sejak azali adalah kaki penipu dan terlahirnya umno adalah dari persetubuhan haram bapa didik Inggeris umno yang tak diketahui siapa ibunya. 


hemmmmm..... umno dengan penipuan umpama irama dan lagu yang tak dapat dipisahkan... betul-betul meloyakan heeeeee........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....