DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 25 November 2011

BILA DAH DEMO BARU LAH NAK KAJI SEMULA... Oiiiii LAH UMNO KENAPA LAH BANGANG SANGAT !!!

                                     

Menurut sumber dari Malaysiakini bahawa Bil Perhimpunan Aman akan dikaji semula ianya telah diarahkan oleh Kabinet yang dipegerusikan DS Haji Najib, ini ekoran bantahan dari Parti-Parti Politik, Suhakam dan Badan Bukan Kerajaan (NGO) yang membawa kepada DEMO diadakan berhampiran Parlimen.

Inilah dia Pemimpin-Pemimpin umno yang membuat sesuatu tak pakai otak manusia tapi pakai otak lembUMNO, dengar namanya sungguh menarik iaitu Rang Undang-Undang Perhimpunan Aman tapi isi kandungannya macam Rang Undang-Undang Perhimpunan Haram.

                                           

Apabila dibantah elok-elok dan dikatakan bahawa RangUndang-Undang yang nak dibentangkan itu tidak elok untuk rakyat, pemimpin-pemimpin lembUMNO akan buat sombong aje. Bila bantahan dibuat dengan DEMO baru lah kelam kabut dan cakap nak kaji semula, betul-betul tak pakai otak manusia tapi pakai otak lembUMNO.


hemmmm..... umno dengan penipuan umpam irama dan lagu yang tak dapat dipisahkan.....
                    umno betul-betul meloyakan heeeeeee.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....