DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 26 November 2011

KETUANAN MELAYU APA UMNO PERTAHANKAN ??? RUPA-RUPANYA ORANG-ORANG MELAYU DITIPU SELAMA 54 TAHUN... KAH KAH KAH !!!

Cabaran kepada UMNO oleh Ketua Angkatan Muda ( AMK ) Parti Keadilan Rakyat Saudara Shamsul Iskandar Mohd Akin supaya meminda Perlembagaan untuk membolehkan  hanya Orang Melayu sahaja boleh menjadi Perdana Menteri.

Ini telah membuka tembelang UMNO yang selama ini telah menipu Orang-Orang Melayu dengan menyatakan mempertahankan Ketuanan Melayu, tetapi apa yang dipertahankan oleh UMNO selama ni?.

 Jawapanya ialah ketuannan Puak-Puak Pemimpin UMNO dan Puak-Puak UMNO terpilih, tetapi rakyat yang menyokong dijadikan lembUMNO sembelihan oleh Pemimpin-Pemimpin dan Puak-Puak Terpilih lembUMNO ini.

Kalau di lihat dari sejarah kelahiran UMNO pun adalah hasil PERSETUBUHAN HARAM bapa didik Inggeris kesayangan UMNO, dan mana mungkin Anak Kesayangan Penjajah hendak menolong orang yang dijajah.

Kecuali lah kalau jadi anak derhaka dan tidak mewarisi harta peninggalan Inggeris Penjajah tetapi UMNO telah mewarisi semua harta dan tingkah laku bapa Inggeris kesayangan UMNO.

Oleh itu sepatutnya Orang-Orang Melayu perlu sedar dan tidak lagi tertipu dengan sendiwara lembUMNO ini untuk mereka mendapatkan sokongan didalm PRU 13 nanti.



hemmmmm..... umno dengan penipuan dan fitnah upama irama dan lagu yang tak dapat dipisahkan
                       lembUMNO betul-betul meloyakan heeeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....