DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 16 November 2011

KENAPA SUSU TEPUNG JENAMA 1MALAYSIA DI TARIK DARI PASARAN MUNGKIN UNTUK TURUNKAN LAGI HARGA ??? Ooiiiiiiiiiiii UMNO SUDAH-SUDAH LA MENIPU !!!!!

Sehari selepas dikatakan melanggar  akta peraturan makanan 1985 dakwa Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara YB Tony Pua, hari ini susu tersebut telah ditarik dari pasaran dengan tidak dinyatakan sebabnya.
                   
                                  YB Tony Pua dan YB Nurul Izah Anuar  (  selasa 15hb nov' 2011 )

Mungkin Jenama 1Malaysia ni akan diturun harga lagi dengan kualiti yang bertambah bagus agaknya lah tu..... kan ke umno ni perihatin dengan kesusahan rakyat sebab itu ada kedai rakyat 1malaysia .... kah kah kah !!!.

Kalau dah penipu 1malaysia buat apa pun kerja lain tak ada menipu aje lah kerjanya, buat kerja baik pun masih lagi didapati menipu rakyat kalau kerja tak baik tak tahu lah nak kata apa !!!

Inilah penanda aras puak-puak umno dalam bahasa bapa didik Inggeris umno " no standard" (dengan izin) dan penipu kelas tertinggi. Mereka hanya berbuat baik apabila sudah terdesak dan apabila nyawa-nyawa ikan.

Inilah umno lahirnya hasil persetubuhan haram bapa Inggeris umno yang tidak ditahu siapa ibunya.

hemmmmm..... selepas projet lembUMNO terkandas rupa-rupanya susu pun hendak ditipu kah kah kah....... umno betul-betul meloyakan heeeeeee.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....