DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 16 November 2011

AMBIL JANGAN TAK AMBIL..... ITU BUKAN DUIT UMNO !!!!!

Jangan malu-malu nak ambil RM100 wahai Ibubapa penjaga walaupun itu duit peruntukan belanjauwan tahun 2012, tapi diberi pada tahun ini demi menjaya agenda untuk menipu rakyat bagi menghadapi PRU 13 nanti. Itu semua adalah duit rakyat dari hasil cukai dan hasil bumi Malaysia.

Ibubapa boleh mengambil duit tersebut disekolah-sekolah anak-anak tuan-tuan pada masa persekolahan dari guru-guru kelas pelajar.

Tapi jangan tertipu dengan duit RM100 kerana ianya bukanlah dari keikhlasan pemimpin umno cuma sekadar lakonan untuk menyambung nyawa yang tenat dan nyawa-nyawa ikan.

Kepada puak-puak umno jangan lah kau orang perasan itu duit pusaka bapa didik Ingeeris kau orang yang punya, itu semua dalah duit rakyat yang sedikit bagi agenda umno menipu rakyat dalm PRU 13.

hemmmmm..... umno dengan penipuan umpama lembu dengan tali... umno betul-betul meloyakan...heeeeeee


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....