DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 21 November 2011

KALAU DAH LAHIRNYA ATAS PENIPUAN TAK SUDAH-SUDAH NAK MENIPU!!! UMNO OH UMNO PENIPU 1MALAYSIA... KAH KAH KAH !!!

Akta Keselamatan Dalam Negeri ( ISA ) digunakan lagi kali ini kepada 13 orang yang didakwa militan di Negeri Sabah, penahanan tersebut telah dilakukan oleh Pasukan Petugas Khas Anti Pengganas Bukit Aman.
                   
Persoalanya ialah selepas pengumuman Perdana Menteri ( PM ) DS Najib Tun Razak dalam Sambutan Hari Malaysia pada 16 september 2011 yang menyatakan, bahawa ISA akan dimansuhkan bersama akta-akta yang sudah tidak sesuai diguna pakai pada masa sekarang kenapa ianya masih diguna pakai kepada 13 orang tersebut.

Kalau sudah ada bukti yang menyabitkan tuduhan tersebut kenapa mesti ISA digunakan, kenapa tidak didakwa saja mereka-mereka yang terbabit dengan kumpulan miltan itu, atau umno sengaja membuat kontrovasi untuk meneruskan ISA bagi digunakan pula kepada lawan-lawan politik umno.
                   .
Sebenarnya umno memang terkenal dengan tipu muslihat dalam politik negara demi untuk berkuasa dan mengekalkan kuasa, sejarah kelahirannya pun adalah hasil persetubuhan haram bapa didik Inggeris mereka yang tidak diketahui siapa ibunya.

Jadi pengumuman PM DS Najib Tun Razak untuk memansuhkan ISA cuma untuk meredakan ketidakmahuan rakyat kepada ISA.


hemmmmm... umno dengan penipuan umpama kuku dengan isi juga ibarat irama dan lagu yang tak dapat dipisahkan.  betul-betul meloyakan....heeeeeee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....