DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 2 Jun 2015

Bukti Umno Sokong Tuang Guru Haji Hadi Sebagai Presiden PAS Didedahkan


Betul ke tak betul ni apa yang dikatakan oleh Profesor Dr. Mohd Ridhuan Tee ni beb, sejak bila pulak Penyokong Umno ni Mengikhtiraf PAS Memperjuangkan Islam. Pelik jugak beb, sedangkan apa yang diketahui Umum dahulu nya Tuang Guru Haji Hadi adalah MUSUH kepada setiap Isi Perut dan yang sewaktu dengan nya. Tak kira siapa Ahli dan Penyokong Umno tersebut... kah kah kah !.

Tak kan lu orang lupa pulak dengan AMANAT HADI yang menjadi ANCAMAN kepada setiap Ahli dan Penyokong Umno, dimana konon nya Amanat Hadi tersebut telah MENGKAFIRKAN Ahli Umno dan yang sewaktu dengan nya. Tiba-tiba boleh pulak Isi Perut Umno ni kata yang PAS Memperjuangkan Islam, biar betul lu ni Dr. Ridhuan... lu Sakit ke apa Dr. Ridhuan... kah kah kah !.

Atau lu ni Mabuk ke atau Mengigau Dr. Ridhuan, sejak bila pulak lu Mengikhtiraf yang PAS Memperjuangkan Islam, bukan ke pernah dulu Ahli dan Penyokong Umno mengatakan bahawa Parti PAS adalah PARTI AJARAN SESAT. Tiba-tiba lu boleh cakap yang PAS memperjuangkan Islam, yang lagi Cantik nya lu pulak seperti Menyokong Tuang Guru sebagai Presideng PAS... kah kah kah !.

Gua pung baru teringat dengan Amanat Hadi, apakah sekarang ni Isi perut Umno sudah boleh Menerima Amanat Hadi tersebut, yang dikatakan Mengkafirkan Ahli serta Penyokong Umno. Wahhhhh... kalau ini macam itu Rang Undang-Undang (RUU) Persendirian berkaitan Hudud sudah boleh Lulus beb... cuba gak lu orang Risik -Risik kan bila yang RUU nak Dibentangkan... kah kah kah !.

Gua sekarang ni sedang Berfikir beb, apakah ahli serta Penyokong Umno lebih Suka supaya Tuang Guru Haji Hadi terus menjadi Presiden PAS. Sebab apa ya Ahli serta Penyokong Umno hendak sangat Tuang Guru Haji Hadi Kekal sebagai Presideng PAS. Pelik jugak ya beb bila Musuh Politik seperti memberi Sokongan kepada Musuh Politik... tapi tak apa gua bersangka Baik aje lah beb... kah kah kah !.

Seperti kata Tuang Presideng PAS yang Manusia tidak tahu Niat Hati Seseorang kerana Niat hanya diketahui oleh Allah SWT, cuma yang sayang nya Ilmu yang diajar oleh Tuang Guru Haji Hadi tidak diajar kepada Ulama' serta Penyokong Ulama' yang ada dalam PAS. Sebab itu ada Golongan Ulama' masih mempertikai Niat apabila dijemput Hadir pada Majlis Wacana Ilmu atau Debat... kah kah kah !.

Jangan pulak lu orang Wala'un-Wala'un kata apa gua kata kan ini adalah sebagai FITNAH sudah lah ya beb, nanti tak pasal-pasal pulak tuduhan yang lu orang mengatakan gua membuat Fitnah boleh menjadi Fitnah pulak. Buat Perwakilan PAS yang akan Memilih dalam Pemilihan PAS kali ni gunakan lah ianya sebaik-baik yang Mungkin bagi kebaikan PAS dan Rakyat keseluruhan nya ok... kah kah kah !. sumber SH

SELAMAT BERSIDANG BUAT PERWAKILAN PAS... Takbir


hemmmmm..... cuba lu orang bayangkan jika tuang guru haji hadi kalah... agak nya mahu tak stadium tertutup kuala selangor tu terbakar... kah kah kah !.

6 ulasan:



  1. Umno dah biasa

    Umno dah sebati dgn FITNAH....Liwat-PORNO-Liwat...klentong AUTA putar-BELIT-songlap

    DAN

    DAN

    Sekarang..

    PAS pon dah sama buat FITNAH....pilKuda-BARUA-broka...u-turn-PONTENG-BELIT-songlap


    Macai2 umno pon dah kata PAS = parti Ajaran Sesat

    TAPI

    TAPI skarang umno & PAS dah JELAS sama dgn "akhlak-&-AKIDAH" onar-FITNAH-songlap ygSESAT!

    "akhlak-AKIDAH" FITNAR-songlap ddlm GELAP ini smemangnya akhlak-AKIDAH yg smemangnyaSESAT!

    Klu dah sama2 SESAT..dah tak perlu dah saling tuduh menuduh SESAT,,depa dah jd SAHABAT yg sgt erat ddlm GELAP yg SESAT yg sama2 suka brgelumang dgn FITNAH-RASUAH yg menipu mnindas mngHISAP darah yg sgt7Terang MENZALIMI ummah!!!

    BUKAN
    BUKAN kah "akhlak-AKIDAH" brgelumang dgn FITNAH-songlap yg menyamun keringat-DARAH rkyat yg penoh DERITA-sengsara itu bukan "akhlak-AKIDAH" yg bnar7SESAT???????

    Islam mrk hanyalah diBIBIR..

    Ucapan SYAHADAH mrk juga hanyalah diBIBIR..

    Malangnya, "akhlak-AKIDAH" mrk tlh pon sesat seSESAT7nya!!!!

    Bro Mat Indera..lu setuju tak bro???

    BalasPadam
  2. Bukti dap campoq tangan terang-terangan sukung Ustad Ahmad dalam pemilihan kali ni hang nak sorok tang mana pulak?

    Awat tak dedah sama?

    Kasi dedah sama la...

    Baru betui namanya "Sipejuang"...

    Apa guna berjuang kalu gagal mencari kebenaran?

    Dari situ apa sebenaqnya yang hang perjuangkan?

    Betui ka perjuangan hang?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan bagus dia sokong ustaz ahmad awang.Ustaz tu bukan ulama ke.....dr situ mungkin DAP lbh hormat ustaz ahmad awang sbb lbh nampak islam dan lbh kejujuran.....Harap ustaz ahmad awang mampu mentarbiah DAP kalau menang.

      Padam
  3. alamak beb.... wala'un sudah panas beb... kah kah kah !.

    BalasPadam
  4. Kalau musuh kita tiba2 memuji, apa maksudnya -Allahyarham Tuan Guru Fadzil Noor. Fikirlah sendiri...........

    BalasPadam
  5. Bila orang bukan islam dan bukan melayu yang menjadi pemimpin negara nanti, baru kite nak menyesal. masa tu nasi dah jadi bubur
    setiap orang ada sebab diatas perkara yang dilakukan. bukan saje2 je

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....