DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 14 Mei 2015

(Video) Microfon Rafizi Dirampas Semasa Berucap Di UIA, Bukti Transformasi Politik Najib Berjaya





Ini kah yang dikatakan sebagai Transformasi Politik yang dilaung-laungkan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Haji Najib, sampaikan Mahasiswa dijadikan seperti Anak-Anak Kecil Peringkat Sekolah Rendah. Bila mana Forum Ajuran Mahasiswa UIA yang sedang Berjalan di KACAU sedemikain rupa.

Sedangkan Mahasiswa adalah mereka-mereka yang Bijak dan tahu Berfikir, jika Benar Cukai Barangan dan Perkhimatan (GST) memberi Manafaat kepada Mahasiswa itu sendiri. Tetapi kenapa Pemimpin Umno harus Takut bila Rafizi Ramli menerangkan GST kepada Mahasiswa.

Sepatutnya Pemimpin Umno turut mengadakan Penerangan kepada Mahasiswa jika benar GST memberi Manafaat, bukankah Pemimpin Umno mengatakan yang GST adalah Cukai Terbaik. Kenapa tidak Pemimpin serta Menteri Umno membuat Penerangan berkaitan GST kepada Mahasiswa.

Apakah tiada lagi Pemimpin Umno yang sanggup untuk Berhadapan dengan Mahasiswa bagi Menerangkan Kebaikan GST seperti yang Dicanang-canangkan dan Diwar-warkan, kemana pergi nya Timbalan Menteri Kewangan yang dikatakan BIJAK dan PANDAI berkaitan GST iaitu Ahmad Maslan GST 3.85.

Kalau untuk Berhadapan dengan Mahasiswa pun KECUT TELOR bagi Menerangkan Kebaikan GST apa lagi yang boleh diharapkan, sedangkan GST adalah Kehendak Pemimpiin Umno untuk Melaksanakan nya. Apakah ini Sikap Pemimpin Parti yang Melaungkan Perjuangan Hingga Ketitisan Darah Terakhir.

Sendiri yang mahu Melaksanakan GST tetapi Takut untuk Berhadapan dengan Rakyat, berani hanya kerana dapat MEMPERKUDAKAN Undang-Undang seperti Undang-Undang adalah Kepunyaan Harta Pusaka Mak Bapak Pemimpin Umno... betul-betul ANAK HARAMJADAH.

Gua Yakin dan Percaya andai kata Negara Malaysia Diserang oleh Musuh, ini lah Manusia-Manusia yang akan menjadi TALI BARUT kepada Musuh seperti mana Sejarah mengatakan bahawa Umno adalah Pengkhianat Orang Melayu dan Pengkhianat Orang Islam semasa Tanah Melayu Dijajah.


hemmmmm.... walau sepuluh kali pun umno mampos seperti tahun 1987 namun untuk percaya dengan umno tak ada lah beb... perangai sepeti umno ni ada dua aje dalam dunia iaitu satu bangsa yahudi dan satu lagi bangsat umno... hakkkkkk tuihhhhhh !.

4 ulasan:

  1. Najib adalah Laknatullah dan Umno adalah Laknatullah. Semoga ditimpa bencana keatas mereka kerana zalim kpd rakyat yg tak berdosa

    BalasPadam
  2. SIAPA TU ANAK SIAL YG RAMPAS MIC DARI RAFIZI.????

    BalasPadam
  3. geng pemerintah mana tahu debat... debat gan batang pisang boleh la... kalu letak org tak pakai baju pun kecut teluq...

    BalasPadam
  4. Cam betul2 muka malaun tu.

    Kalau jumpa kot jalan kena langgar myvi, biar dia tergolek je.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....