DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 14 Mei 2015

(Video) Ada Antara Lu Orang Yang Kenal Dengan Barua Umno Ni !


Ini lah Wajah BARUA UMNO yang dikatakan MERAMPAS Microfon dari Rafizi Ramli pada Forum Cukai Barangan dan Perkhimatan (GST) Ajuran Mahasiswa Universiti Islam Antarabangsa (UIA) malam tadi, ini diakui sendiri oleh Rafizi Ramli melalui Tweet beliau. Lagak beliau semasa Merampas Microfon dari Rafizi seperti KEPALA GANGSTER Anak Haramjadah..

Lu orang  tengok lah Video semasa Barua Umno ni sampai ditempat Rafizi Ramli sedang Berucap, dengan tidak memberi Salam terus saja Barua Umno ni Memaut Tengok Rafizi dam Merampas Microfon dari Rafizi. Dikatakan ada Adegan Tolak Menolak selepas itu yang tiada dalam Video berdurasi 1 minit dimana akhirnya Pihak Membatalkan Forum tersebut.



Tengok kepada Raut Muka memang ada pun macam Kepala Gangster Anak Haramjadah... Agak-Agak lu orang berapa Umur Barua Umno ni, rasa-rasa gua Umur Barua Umno ni kalau tak pun melebihi 5 Siri  (50 Tahun) mungkin sudah menghampiri 5 Siri. Ini berdasarkan Rambut di Kepala beliau yang sudah Suku Padang Bola, ditambah lagi TANDA HITAM yang ada pada Dahi beliau.

Tanda Hitam kat Dahi beliau seakan-akan Tanda Hitam yang ada pada Dahi Ketua Lembaga Tabung Haji (TH), cuma Ketua Lembaga TH Berkulit Kulit Gelap jadi sudah tentu Tanda Hitan di Dahi Ketua Lembaga bertambah Gelap dan Barua Umno yang Sekor ni Berkulit Agak Cerah jadi sudah tentu Tanda Hitam di Dahi Barua Umno ni nampak Tak Sehitam Ketua Lembaga.


Mungkin ada yang akan kata bahawa Barua Umno ni hanya menjalankan Tugas, memang betul Barua Umno ni hanya menjalakan Tugas tetapi perlukah Menjalankan Tugas seperti Barua Umno, tidak boleh kah Menjalankan Tugas dengan tidak seperti Barua Umno. Seperti beliau menghulurkan Tangan Bersalaman dan memberitahu Tugas beliau kepada Rafizi.

Memang gua Faham DELIMA Penjawat Awam yang terpaksa Mengikut Arahan Pemimpin-Pemimpin Umno Haramjadah, namun BERLAGAK seperti Barua Umno juga tidak dapat diterima melainkan hanya Barua Umno yang boleh melakukan sedemikian. Sayang harapkan Umur aje yang 5 Siri atau mennghampiri 5 Siri tetapi Otak dan Fikiran macam Budak-Budak Permatan Rosmah... hakkkk Tuihhhhh !.


hemmmmm..... ini lah hasil transformasi demokrasi terbaik haji najib... jika presiden pas menyokong najib supaya jangan meletak jawatan, gua pun sama sokong najib supaya jangan letak jawatan... tetapi gua sokong najib supaya umno cepat mampos... kah kah kah !.

4 ulasan:

  1. Cakap sama barua tu...
    wa cakap "memang serupa kepala b*t*h"

    BalasPadam
  2. memang anak kurang ajar barua tu.
    Jumpa kau orang bubuh penyepak ja barua ni.
    Ini jenis anak haram barua ni. sbb tu tak tau adat.

    BalasPadam
  3. Kalau dah kepala pun lagak macam BARUA UMNO, apa nak hairan kalau si botak ni lagak BARUA UMNO jugak. Betul lah kata YB Azmin Ali. Apa ko ingat ko dari bukit aman ko boleh cekak orang sesuka hati ke?? Aku rasa macam nak luku je jendol ko tu..ptuihh

    BalasPadam
  4. Tak baik cakap ,tenguk muka pun rasa dah meluat.tanda hitam kat dahi tu mungkin tahi babi kot.dia lupa membelanjakan anak isteri dengan ahsil yang orang semua menyumpah seranah kerana tingkah lakunya yang tak beradab,kerja di UIA tapi perangai macam setaaannn da....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....