DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 3 Mei 2015

PRK Rompin : Zahid Memperbodohkan Anggota RELA... Kah Kah Kah !


Oiiii Zahid Hamidi @KAKI PENIPU !!!... tak kan begitu sekali lu MEMPERBODOHKAN Pasukan RELA Khasnya Pasukan RELA Kawasan ROMPIN, kalau ya pun jangan lah Memperbodohkan dia orang dengan hanya Sepasang UNIFORM BARU. Carilah Benda-Benda lain yang lebih CANGGIH sikit, sesuai dengan Peranan RELA membantu Anggota Keselamatan. Lu ni tak sudah-sudah dengan IDEA POLITIK LAPOK Tahun-Tahun 70an, lu tak ada rasa Malu ke Zahid @Kaki Penipu... kah kah kah !.

Kepada Anggota RELA diseluruh Malaysia, khasnya Anggota Rela dikawasan Pilihan Raya Kecil (PRK) Rompin, apa lu orang sanggup ke DIPERBODOHKAN oleh Naib Presiden Umno merangkap Menteri Keselamatan Dalam Negeri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi @Kaki Penipu ni. Rasa gua lu orang bukan nya lagi Budak-Budak Belasan Tahun, tapi kebanyakan nya sudah Berumur dan mungkin ada yang sudah Beranak Bercucu dan Bercicit walaupun tidak sampai ke Berpiut... kah kah kah !.

Tak kan hanya dengan sepasang Uniform Baru lu Orang dapat Diperbodohkan oleh Zahid Hamidi @Kaki Penipu tu beb, kalau ya pun Terpaksa KENA TIPU dengan si KAKI PENIPU tu biar lah Kena Tipu dengan yang lebih Canggih sikit. Seperti Anggota Rela yang Menggundi Umno/Bn dalam PRK Rompin akan dilepaskan dari membayar Cukai Barangan Dan Perkhimatan GST ke, atau setidak-tidaknya dibekalkan dengan PISTOL AIR semasa Bertugas... kah kah kah !. zahid kaki penippu baca sini

Apa lu orang ingat Pistol Air tak berguna ke... tak percaya lu orang pinjam Pistol Air Anak atau Cucu lu orang, lepas tu lu orang Tumbuk sampai halus Cili Api atau Cili Kering pun boleh, kalau malas suruh Bini lu orang buat. Kemudian campurkan dengan air dan masuk kan kedalam Pistol Air tersebut, lepas tu halakan Pistol Air tersebut tepat pada mata lu orang. Bila lu orang rasa yang Pistol Air tersebut dah tepat menghala ke mata, apa tunggu lagi Picit lah... kah kah kah !.

Sebab itu gua ingatkan lu orang Anggota Rela... jangan Diperbodohkan oleh PemimpinnUmno/Bn dengan Semudah-mudah nya, kalau pun terpaksa Ditipu biarlah Ditipu dengan benda-benda yang agak Canggih. Jangan jadikan Diri lu orang seperti Budak-Budak yang diberi Gula-Gula pun jadilah umpamanya, memang agak susah untuk mengelak akan PENIPUAN dan TEMBERANG Pemimpin Umno terutamanya Zahid @Kaki Penipu diambah lagi RELA dibawah Kementerian Zahid.

Namun dengan situasi Masa Kini dimana lu orang Dihimpit dengan Peningkatan Kos Sara Hidup seperti Kenaikan Harga Barangan dan Cukai GST jadi apa Tindakan lu orang, tak kan lu orang yang mempunyai Hak Mengundi masih lagi sanggup untuk Mengundi Umno/Bn hanya kerana Sepasang Uniform Baru. Mungkin lu orang akan kata dengan Mengundi Calon PAS ianya tidak akan Mengubah Apa-Apa, namun setidak-tidaknya HARGA DIRI lu orang bukan lah Bernilai Sepasang Uniform Baru. sumber


hemmmmm..... ini lah cara berpolitik pemimpin umno sejak dulu kini dan selama nya... membuat harta rakyat seperti harta pusaka mak bapak dia orang yang punya... dasar muka tak malu... kah kah kah !.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....