DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 4 Mei 2015

PRK Rompin : Pengundi-Pengundi Mesti Baca Profil Calon Umno/Bn


Saja gua Siarkan Profil Umno/Bn ni biar Pengundi-Pengundi Pilihan Raya Kecil (PRK) Rompin dapat mengenali beliau dengan lebih dekat lagi, bukan apa beb nanti ada yang kata Tak Adil pulak. Sebab hanya ada Gambar Calon-Calon Pakatan Rakyat (PR) saja kat Blog gua. Jadi untuk berlaku Adil dalam saat-sat Akhir waktu Berkempen PRK Rompin ni gua Siarkan lah Profil Calon Umno/Bn ni.

Cuma jangan pulak ada Isi Perut Umno kata Tulisan SAYA SOKONG GST yang gua tambah kat gambar beliau tu sebagai FITNAH ok, kerana itulah HAKIKAT SEBENAR yang Pengundi-Pengundi PRK Rompin perlu tahu. Kerana itu adalah sesuatu yang Tidak dan Takut untuk setiap Calon-Calon Umno/Bn baik di PRK Rompin mahu pun PRK Permatang Pauh nyatakan... kah kah kah !.

Buat Pengundi-Pengun PRK Rompin, gunakan Akal Fikiran yang WARAS bukan nya menggunakan Otak Lembu NFC Umno sewaktu lu orang Mengundi esok hari. Jika lu orang Menggundi Umno/Bn maka jawapnya lu orang Memang Suka kepada Cukai Perkhimatan dan Barangan GST, serta lu orang sama BERSUBAHAT dengan Pemimpin Umno/Bn dalam Menaikan Kos Sara Hidup Rakyat.

Dengan Mengundi PAS setidak-tidaknya lu orang tidak sama Bersubahat dengan Pemimpin Umno/Bn dalam Menaikan Kos Sara Hidup Rakyat, yang lebih Penting ia nya dapat memberi MASEJ kepada Pemimpin Umno/Bn bahawa lu orang adalah Pengundi yang BERMARUAH. Dimana NILAI DIRI lu orang bukan lah dengan janji Sepasang Uniform Baru buat RELA atau pun Projek MEE SEGERA sewaktu PRK.




hemmmmm..... ayuh pengundi-pengundi prk rompin... hantar masej kepada pemimpin-pemimpin umno/bn bahawa lu orang tidak mahu gst... oleh itu undilah calon pas ok.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....