DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 5 Mei 2015

PRK Permatang Pauh : Woiiii... Kazim Elias, Hadis Mana Pulak Yang Lu Gunakan Pasal GST !


Ini nama nya ILMUAN AGAMA PENJILAT Pemimpin Umno/Bn beb, sedangkan Pemimpin Umno/Bn itu sendiri pun TAKUT untuk Mengatakan Pendirian berkaitan dengan Cukai Barangan dan Perkhimatan GST dalam Kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) Permatang Pauh kepada Pengundi-Pengundi. Namun Ilmuan Agama yang Mengaku Bebas ni sanggup mengatakan yang GST adalah Baik... kah kah kah !.

Oiiii Kazim Elias... HADIS mana pulak yang lu gunakan bila mengatakan bahawa GST adalah Baik untuk Rakyat, kalau ya pun lu nak MENJILAT Pemimpin Umno tu Agak-Agak sikit lah Kazim oiiii. Lu ni tahu ke atau BERLAGAK TAHU berkenaan GST ni, atau lu ni baru balik dari MELANCUNG Luar Negara sambil BERDAKWAH kat atas Kapal Persiaran Mewah ke Kazim... kah kah kah !.

Tumpang tanya sikit Kazim... berapa banyak pulak lu dapat Untung kali ni dengan Membawa Peserta-Peserta pergi Melancung... kah kah kah !... Lu tahu tak Kazim... betapa Takutnya Pemimpin Umno/BN untuk Mengatakan Pendirian mereka berkaitan GST kepada Pengundi-Pengundi PRK Permatang Pauh sebagaimana Takutnya Ahli Umno Kg, Medan dengan Lambang Salib... kah kah kah !.

Ini kerana segala CAKAP-CAKAP PENIPUAN Pemimpin Umno/Bn sebelum GST dijalankan adalah BERBEZA sekali keadaan nya selepas GST dijalankan pada 1 April 2015, dimana sebelum GST Pemimpin Umno mengatakan bahawa GST hanya ORANG KAYA sahaja yang Membayar nya. Tetapi bila GST tiba IKAN SARDIN yang dimakan oleh Orang Miskin pun kena GST... kah kah kah !.

Dengan atas sebab Penipuan mereka sudah DIKETAHUI oleh Pengundi-Pengundi, tiba-tiba lu yang entah balik Melancung dari mana kata GST tu Baik untuk Rakyat... Wahhhh hebat betul lu ni Kazim, kenapa lu tak jadi aja Pemimpin Umno Kazim... bukan ke ini akan membuat Umno mendapat Pemimpin yang Berani dan Cerdik seperti lu... Tak Begitu Ustad Kazim @Penjilat Pemimpin Umno/Bn... kah kah kah !. sumber MK


hemmmmm.....  kepada yang pernah membeli kismis dari ustad kazim ni... lu orang tanya kat dia berapa modal sebotol kismis dan berapa pulak harga dia jual... kah kah kah !.

2 ulasan:

  1. Ya Allah engkau selamatkan insan yg.bernama Ust kazim INI drp.menjadi kaldai tunggangan Umno waktu p/raya Dan sewaktu dgn.nya...

    BalasPadam
  2. Kazim Roti Jala

    tu sebb mufti perlis tk benar dia ni menyibuk sebar cerita karut.

    setan sedang menarik sedikit demi sedikit roti jala ni ke lubang sesat.

    bila membela umnu, akan bertembung antara kebenaran dan terpaksa sokong kefasikan.

    lu pilih lah sendiri, walaupun rakyat dh tau u pilih sapa.

    makanlah roti jala byk2. tak kena gst

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....