DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 4 Mei 2015

PRK Rompin Dan Permatang Pauh : Betul Kata MB Kedah, Mana Mungkin Lanun Akan Sokong PR


Siapa akan HERANNNN jika Bapak lu tidak akan Menyokong Pakatan Rakyat (PR) dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Rompin dan Permatang Pauh... wahaiii Menteri Besar (MB) Kedah DA...!!! merangkap Anak kepada Tun Mahathir KUTTY @LANUN. Gua Sebesar Kuman pun tidak merasa heran bila lu berkata begitu, cuma kalau lu nak tahu wahaiii MB Kedah...!!! Bapak lu tu diberitakan sedang MENGGALI KUBUR buat Umno/Bn... kah kah kah !.

Gua Setuju 100% jugak dengan cakap lu tu Mukhriz, memang apa yang dibuat oleh Bapak lu tu adalah untuk Menguatkan Umno/Bn dan tidak Sesekali untuk Menyokong PR di PRK Rompin dan Permatang Pauh atau dalam mana-mana PRK mahu pun PRU14 yang akan datang. Teringat gua akan kata-kata Allahyarham Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat (Al-Fathiha) satu masa dulu, yang mana menurut beliau "Jika Syaitan Hendak Menyokong PAS pun beliau akan Terima".

Yang mana kata-kata tersebut adalah KIASAN kerana beliau tahu mana ada Syaitan YANG DIKENALI atau pun Syaitan Yang  TIDAK DIKENALI mahu Menyokong Perjuangan ISLAM atau setidak-tidaknya mencari KEBENARAN, kecuali Syaitan tersebut cuba BERSENDIWARA atau dalam kata lain Membuat Persembahan WAYANG PACAK, atau pun Syaitan tersebut sedang Menghadapi MAUT sebagaimana FIRAUN Menghadapi Maut Ditelan Lautan Merah.

Cuma dalam Kenyataan lu tu, jika Orang yang Bapak lu KRITIK dan SERANG Siang Malam dan Pagi Petang sampai dikatakan Mendapat Penyakit KENCING TAK LAWAS iaitu Presiden Umno Ya Ha Na Na... Ya Ha Na Na... merangkap Perdana Menteri (PM) Datuk Seri Hj Najib WASSATIYAH @PENYAMUN ada Membaca, atau pun Penyokong-Penyokong beliau ada Membaca jawapnya lu sekarang sudah ada Dua Lubang Kubur Politik... kah kah kah !.

Satu Lubang Kubur yang Bapak lu sendiri Gali dan Satu lagi Lubang Kubur yang Digali oleh Orang yang Bapak lu Kritik, dimana Kenyataan lu seolah MENYOKONG apa yang DIDESAK oleh Bapak lu supaya PM Hj Najib LETAK JAWATAN sebagai PM dan sebagai Presiden Umno. Dengan kata-kata lu yang Berbunyi "PANDANGAN DR' MAHATHIR ADALAH DEMI KEBAIKAN UMNO DAN BUKAN UNTUK MELEMAHKAN UMNO"... Apa Makna nya tu Mukhriz... kah kah kah !.

Masaklah lu Mukhriz oiii... sepatutnya lu cakaplah yang Kenyataan Bapak lu tu adalah Kenyataan Peribadi beliau, dan bukan nya menambah dengan kata-kata untuk Kebaikan Umno... Kebaikan apa nya kalau Lubang Kubur Umno sedang Bapak lu Gali Mukhriz... nampak nya CELIK lah Biji Mata Bapak bila beliau Meninggal Dunia kerana Hajat beliau Tak Kesampaian untuk Melihat lu Menjadi Perdana Menteri sebagaimana beliau menjadi Perdana Menteri... kah kah kah !. sumber MK


hemmmmmm.... bak kata pemimpin pas didalam satu forum bersama ustad-ustad penjilat umno bahawa perpecahan orang melayu islam adalah disebabkan oleh pengkhianatan pemimpin-pemimpn umno dari sebelum merdeka hingalah sekarang... kah kah kah !.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....