DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 5 Mei 2015

PRK Rompin : Keputusan Rasmi BN Menang Dengan Majoriti Tak Bermaruah




Menurut INFO TERKINI Umno/Bn Berjaya Memenangi Pilihan Raya Kecil (PRK) P.91 Rompin dengan Majoriti Berkurangan berbanding Majoriti semasa Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lalu, walaupun segala Usha dan Muslihat digunakan dengan menjanjikan Berbagai Peruntukan seperti Sepasang UNIFORM BARU buat Anggota RELA hinggalah kepada KEFAHAMAN mengenai GST jika BN Menang. 

Namun ianya belum cukup untuk MEMIKAT HATI serta MENGECURKAN AIR LIUR sebahagian dari Pengundi PRK P.91 Rompin yang CERDIK dan PINTAR, walaupun DIAKUI masih ada yang TERPIKAT dan TERLIUR dengan JANJI DICAPATI dari Pemimpin Umno/Bn. Mungkin sebahagian nya masih lagi mahu DITIPU oleh Pemimpin Umno/Bn seperti LIMA KETURUNAN mereka terdahulu.

Ianya juga boleh lah di ibaratkan sebagai satu TAMPARAN buat Pemimpin Umno/Bn yang selama ini merasakan bahawa Pengundi-Pengundi Rompin boleh DIPERBODOHKAN dengan sesuka Mak Bapak dia orang, mungkin ada yang kata APA-APA pun Umno/Bn tetap Menang. Memang betul dan diakui bahawa Umnmo/Bn tetap Menang... walaupun dengan Kemenangan Tak Bermaruah... kah kah kah !.

Parti PAS telah telah Berjaya MENEMBUSI Kubu-Kubu Kuat Umno/Bn terutamanya Peti-Peti Undi di Kawasan Felda yang dikatakan sebelum ini sebagai sesuatu yang SUKAR dilakukan, namun Tidak pada PRK Rompin kali ini walaupun Berbagai JANJI serta MUSLIHAT digunakan oleh Pemimpin Umno/Bn namun ianya tetap GAGAL untuk Mempengaruhi  Sebahagian Pengundi PRK Rompin.

Kepada yang Mengundi  Calon PAS dalam PRK Rompin kali ini gua Ucapkan TERIMA KASIH dengan Undi lu orang tersebut dan SYABAS kerana KECERDIKAN lu orang dalam membuat Pilihan, kepada yang Memilih Calon Umno/Bn pula tetap gua Ucapkan Syabas atas KEBODOHAN lu orang yang begitu Senang dan Mudah  DITIPU dan DITEMBERANG oleh Pemimpin Umno/Bn... kah kah kah!.


hemmmmm..... kepada pasukan rela, untung lah lu orang kerana dalam masa 60 hari akan mendapat uniform baru beb... jangan uniform baru pun tak dapat sudah beb... kah kah kah !.

1 ulasan:

  1. Dia org akan dpt Uniform kedai bundle punye..

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....