DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 6 Mei 2015

Mahathir Perlu Berbangga Dengan Pelajar Pakar Matematik Kerana Ia Adalah Hasil Dari PPSMI


Apakah dengan Mengatakan bahawa "Masalah Pelajar tajaan Majlis Amanah Rakyat (MARA) yang TERPALIT Isu Pornografi Kanak-Kanak menunjukkan orang Islam tidak lagi mengikuti Al-Quran", adalah untuk Menutup DOSA beliau ketika beliau Memperkenalkan Pengajaran Pembelajaran Matematik Sains dalam Bahasa Inggeris (PPSMI) yang ketika itu sebagai Perdana Menteri (PM).

Sesuatu yang tidak dapat disangkal oleh Mahathir ialah Pelajar Pakar Matematik Malaysia tersebut adalah Hasil dari Dasar Pelajaran PPSMI yang beliau perkenalkan, ini memandangkan Umur Pelajar tersebut baru 25 Tahun. Cukup Bijak Mahathir @Lanun ni BERSENDIWARA dan BERLAKUN dengan cuba Mengaitkan Orang Islam lain dalam Isu Pelajar Pakar Matematik Hasil dari PPSMI tersebut.

Mungkin beliau lupa bahawa Isu Pelajar tersebut hanya lah Secebis Kisah yang Tebongkar dari banyak lagi Isu Pelajar seperti itu yang tidak diketahui Umum, cuma Pelajar tersebut KURANG BERNASIB BAIK kerana beliau berada di Negara Bekas Mak Bapak yang Melahirkan Umno. Cuba lu orang Bayangkan jika Pelajar Pakar Matematik Hasil dari PPSMI tersebut tetap berada di Malaysia.

Apakah Kisah dan Cerita beliau akan sama dengan Kisah dan Cerita beliau di Negara Bekas Mak Bapak yang Melahirkan Umno itu, cuba Fikirkan apakah Nasib Pelajar Pakar Matematik Hasil PPSMI tersebut akan sampai sebegitu. Tidak mungkin beb... kerana di Negara Malaysia yang dibuat seperti Negara Hasil Pusaka Mak Bapak Pemimpin Umno bukan hanya Pelajar tetapi Pemimpin pun simpan Bahan Lucah.

Bijak sungguh Mahahtir @LANUN bila mengatakan "Orang Islam sekarang gemar Memilih-ilih Ayat Al-Quran Tanpa Berfikir tentang konteks ia diturunkan, sekali gus mengubah Makna dan Terpesong daripada Ajaran sebenar Islam". Ia lain tak bukan adalah untuk Menghalalkan segala Kerja-Kerja Maha-Firaun yang beliau buat semasa menjadi PM selama 22 Tahun.

Konon-konon nya beliau Pejuang Islam Sebenar dengan Mengamal setiap Ajaran Al-Quran sebagaimana IDOLA beliau Kassim Ahmad Anti Hadis Mengamalkan Ajaran Al-Quran. Pernah diceritakan bahawa semasa beliau menjadi PM ada sesetengah Ahli Umno menganggap si Lanun tu seperti Khalifah Alaf Baru beb, entah dari sudut mana si LANUN tu boleh sampai boleh jadi Khalifah tak tahu lah.

Memang gua AKUI bahawa Mahathir @LANUN memang BIJAK dan PANDAI dalam berbagai segi terutamanya dalam ALIRAN Mata Pelajaran Hati KOTOR dan BUSUK, kerana itu juga tidak ada lagi PM yang Bijak dan Pandai selepas beliau melainkan beliau dan mungkin juga Keturunan beliau sama ada yang berada di Malaysia atau pun yaang berada di KARELA tu... kah kah kah !.

Oiiiii.... Mahathir @LANUN... jangan BERANGAN sangat untuk menjadikan anak lu tu sebagai Perdana Menteri, takut-takut nanti bila lu Mati Mata lu boleh Tutup beb... mengikut kata Orang-Orang Melayu Dulu-Dulu lah. Dimana apabila seseorang yang Meninggal Dunia dalam keadaan ada sesuatu perkara yang DIHAJATI Tidak Kesampaian maka bila Meninggal Dunia Mata akan Terbuka... kah kah kah !.

Ditambah lagi kepada yang Berumur Panjang dan Sihat seperti lu, maka sudah tentu banyak mempunyai Hajat Yang Besar-Besar, kalau yang Berumur Panjang tetapi Sakit-Sakit sudah tentu tak banyak Hajat dan Keinginan yang Besar-Besar seperti Hajat lu Mahathir. Melainkan ingin mendapatkan Kesihatan yang Baik dan Sudah tentu juga bila Meninggal Dunia Mata akan senang Tertutup... kah kah kah !. sumber MK


hemmmmm..... ayuh mahathir gandakan usha lu bagi menumbangkan perdana menteri dan presiden umno sekarang supaya cita-cita serta hajat lu untuk melihat anak lu jadi perdana menteri tercapai... hari makin senja mahathir... kah kah kah !.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....