DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 13 Mei 2015

Cabar Mahathir Lawan Najib... Ingatkan Bila Balik Dari Lawatan Luar Negara Boleh Jadi Cerdik Beb... Kah Kah Kah !.


Ada ke beliau Mencabar Bekas Presiden Umno Tun Mahathir @Lanun Bertanding dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) melawan Presiden Umno Datuk Seri Haji Najib @Penyamun di Parlimen Pekan, seolah-olah Mahathir bukan nya lagi seorang Ahli Umno dan bukan nya lagi seorang Penyokong Umno/Bn... agak-agaklah kalau ya pun nak Mengampu Telor Najib...Nazri oiiii... kah kah kah !.

Jikalau beliau Mencabar Mahathir bertanding didalam Pemilihan Agong melawan Presiden Umno boleh gak diterima Akal Manusia walaupun Otak Lembu NFC sudah pasti tidak, atau pun beliau Mencabar Mahathir Bertanding melawan Najib ditempat Berkecuali seperti Permatang Pauh ke atau kalau rasa Najib tu dapat Sokong Rakyat sangat apa kata Cabar Mahathir Bertanding di Kubang Pasu... kah kah kah !.

Atau pun jika Nazri ni terlampau Risau dengan Berita akan berlakunya Rombakan Kabinet dan bagi Menampakan yang beliau betul-betul MENGAMPU TELOR najib setidak-tidaknya beliau Mencabar Mahathir bertanding dikawasan berkecuali... baru betul beb... ini cakap seperti Orang Tak Sekolah walaupun dikatakan meempunyai Degree seperti Ahmad Maslan 3.85 GST... kah kah kah !.

Gua dengar Datuk Seri Nazri Abdul Aziz ni adalah Menteri yang Mengiringi Timbalan Perdana Menter Tan Sri Muhyiddin Yassin dalam Lawatan beliau ke Negara ITALI, yang mana dikatakan Negara Itali adalah antara Negara-Negara MAJU dalam Dunia. Setidak-tidaknya jika sudah Melawat Negara Maju biarlah kalau Tak Bertambah Pandai pun tetapi jangan lah Bertambah Tak Cerdik beb... kah kah kah !.

Nampak sangat lah Lawatan beliau ke Negara Itali baru-baru ini Betul-Betul Menghabiskn Wang Rakyat aje beb, tak ada hasil satu bab... tapi jangan lah bertambah Tak Cerdik. Ini sudah lah Menghabiskan Wang Rakyat... hasil tak ada... lepas tu bertambah-tambah lagi BAHLUL. Oiiii Nazri Aziz... apa TELOR lu tu dah mula KECUT bila dengar akan ada Rombakan Kabinet... kah kah kah !.

Bab ini sepatutnya lu Belajar dengan Ketua Lembaga Tabung Haji yang namanya Datuk Azeez Rahim @Kaki Penipu, lu tengok dia RILEK aje walaupun tak 1Malaysia tetapi rasanya 2/3 Rakyat Malaysia MENYUMPAH SERANAH beliau bila membuat Wang Tabung seperti Harta Pusaka Mak Bapak beliau. Tak ada pun beliau Rasa Bersalah, Rasa Takut dan Tak ada Rasa Gentar... kah kah kah !. sumber MK


hemmmmm..... kalau lu nak tahu apa sebab ketua lembaga tu tak ada rasa bersalah, takut dan gentar ialah kerana, dikatakan ketua lembaga tu ada memakai tangkal bernama rosmah mansor... kah kah kah !.

1 ulasan:

  1. Ahhh... standard menteri2 dan ahli2 UMNI. Makin hari bukan makin cerdik makin tambah bodek aja. Dihantar sampai langit 7 pun tetap tidak boleh cerdik cuma tetap bertambah bodek. Bodek adalah periuk nasi org UMNO.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....