DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 12 Mei 2015

Boleh Percaya Ke Dengan Cakap Ketua Lembaga Ni... Kah Kah Kah !


Betul ke Ketua Lembaga Tabung Haji Datuk Azeez Rahim @Kaki Penipu apa yang keluar dari Mulut Longkang lu tu, atau lu masih lagi cuba hendak TEMBERANG Wal PENIPU kepada Orang Islam, perkataan "Saya Berkerja Dengan Percuma Saja" tu gua saja tolong sambungkan. Yang mana mungkin Ketua Lembaga TH tu terlupa kot... kah kah kah !.

Perkataan tersebut gua Tambah atas dasar beliau Berkerja untuk UMMAH dan tidak BERPOLITIK... kalau sudah beliau katakan Berkerja untuk Ummah dan tidak Berpolitik rasanya tak salah gua tambah perkataan tersebut kan kan kan. Oiii Azeez Rahim Ketua Lembaga TH... lu simpan aje lu punya Temberang Wal Penipu tu... kah kah kah !.

Atau lu pergi cakap dengan Pengundi-Pengundi Parlimen Baling yang Mengundi lu dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lalu, mungkin dia orang boleh percaya kot dengan cakap lu tu. Itu sebab dia orang Majoriti nya Mengundi lu dalam PRU13 walaupun Terang Lagi Bersuluh yang Muka lu saja sudah Menampakkan yang lu tu Kaki Penipu...  kah kah kah !.

Pelik Bin Ajaib macam mana lah Orang Melayu dan Orang Islam Parlimen Baling boleh Menggundi MALAUN ni sebagai Wakil Rakyat dia orang, apa TANGKAL yang lu Pakai Azeez Rahim sampai Malaun macam lu pun boleh Menang dalam PRU13. Yang lebih Menyedihkan lagi ialah macam mana lu boleh sampai jadi Calon bagi Umno/Bn... kah kah kah !.

Mana punya Malaun pulak yang Memilih lu sebagai Calon bagi Umno/Bn dalam PRU13... tak cukup dengan itu ehhhhh.... Lantik pulak lu sebagai Ketua Lembaga TH tempat Orang Islam Menyimpan Wang bagi Mengerjakan Rukun Islam Ke-5. Sudah tak ada lagi ke yang BERILMU dan BERAKHLAK dalam Parti Syaitan Yang Dikenali tu... kah kah kah !. sumber FMT


hemmmmm..... mangkuk ayun ni hanya akan letak jawatan bila perdana menteri paling bagus dalam dunia meletak jawatan... selagi perdana menteri paling bagus dalam dunia tidak jawatan selagi itu lah idola beliau ds rosmah akan mempertahankan beliau... kah kah kah !.

3 ulasan:

  1. Kenyataan Media:

    Pasma dan Jebon Kota Bahru ingin merafakkan perasaan gembira dan terima kasih tidak terkira buat Tuan Guru Lim Kit Siang diatas tazkirah agama Islam yg diberikan baru2 ini. Sesungguhnya tazkirah tersebut meyakinkan lagi kepada kami ketinggian ilmu Islam Tuan Guru Lim Kit Siang. Kami dengar dan kami taat.

    Kami serah bulat2, atas tanda kasih sayang kami kepada Tuan Guru Lim Kit Siang, segala urusan agama kami menepati surah Al Imran ayat 28 yang bermaksud “Janganlah orang-orang mukmin mengambil orang kafir menjadi wali dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Barangsiapa berbuat demikian, nescaya lepaslah ia dari pertolongan Allah, kecuali kerana (muslihat) memelihara diri dari sesuatu yang ditakuti dari mereka. Dan Allah memperingatkan kamu terhadap diri (siksaNya). Dan hanya kepada Allah kembalimu.”

    Maka disini kami menyeru umat2 Islam di Malaysia supaya istiqomah bersama kami membangunkan Islam bersamaTuan Guru Lim Kit Siang.

    Semoga demokrasi terus subur dari Islam di bumi Malaysia utk kesejahteraan org Islam.

    Takbeer…burp…takbeer….burp.

    BalasPadam
  2. untuk tanpa nama....tentu kamu kurang tahu ttg islam ...penghinaan kamu kpd kalimah takbir boleh merosakkan iman dan akidah...lagipun minum arak itu haram dalam islam...saya rasa UMNo pun bersetuju melainkan orang yang ROSAK AKHLAK DAN AKAL...SATU LAGI KENAPA TIADA NAMA..ANAK LUAR NIKAH KE....

    BalasPadam
  3. pengikut mazhab umno haramjadah memang sial macam mana sial nya umno itu sendiri iaitu pengikhianat bangsa melayu, pengkhianat agama islan dan pengkhianat negara malaysia

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....