DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 12 Mei 2015

Video Ceramah Perdana Kukuhkan Pakatan Hancurkan Barisan Yang Dikatakan Lim Kit Siang Menhghina Hudud





Lu orang Nilai lah sendiri apa yang dikatakan oleh Penasihat Parti DAP Lim Kit Siang tersebut, betul ke LKS telah MENGHINA HUKUM HUDUD seperti apa yang dikatakan Oleh YB Nik Abduh. Gua malas nak ulas panjang-panjang apa yang Nik Abduh katakan tu, nanti dikatakan yang gua ni itu lah ini lah dan yang tak sanggup gua dengar ialah gua Tak Wala'... kah kah kah !.

Buat pemimpin-pemimpin PAS yang akan bertanding dalam pemilihan PAS pada Muktamar akan datang, tak kira lu orang dipihak mana bertanding lah dengan beradab dan beretika. Jangan sampai nanti lu orang yang menang dalam Pemilihan tetapi PAS kalah dalam Plihan Raya. Payah banyak beb sedangkan Gaji Ahli Parlimen sudah RM15,000 lebih tu... kah kah kah !.


hemmmmm..... jangan marah beb... kah kah kah !.

2 ulasan:

  1. Kami sayang tuan guru lim kit siang...takbeer...burp..takbeer....burp

    BalasPadam
  2. ada penyokong umno celaka masuk baca blog lu ya mat

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....