DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 12 April 2014

Malaysia Bakal Melahirkan Seorang Juara Dunia Bagi Sukan GOLF


Kalau gambar ni lu orang suruh Ahli Parlimen Kinabantangan iaitu Bung Mokhtar Radin tengok pasti beliau akan berkata, ini lah Bakal Juara Dunia Sukan GOLF pada masa hadapan atas sebab MATA yang dimiliki oleh Bung Mokhtar Radin seperti TEROPONG AJAIB yang boleh melihat walaupun disebalik yang Terselindung... kah kah kah !.

Seperti beliau melihat KEPALA LUTUT Teresa Kok yang begitu JELAS walaupun SKIRT yang dipakai oleh Teresa Kok Menutupi Lutut beliau, namun oleh kerana mempunyai Mata yang seperti Teropong Ajaib maka dengan Mudah Sahaja Bung Mokhtar Radin dapat Melihat Kepala Lutut Teresa Kok. Tak ke begitu Bung Mokhtar Radin... kah kah kah !.

Bila gua tengok-tengok dan AMATI gambar tersebut jika SEKALI PANDANG ada juga seperti gambar Jaguh Golf Dunia iaitu TIGER WOOD beb, cuba lu orang tengok betul-betul kan ada tu rupa Tiger Wood sedang Memukul Bola Golf. Cara melihat dan Gaya BAHASA BADAN saling Tak Tumpah seperti Tiger Wood... kah kah kah !.

Kerana Minat yang cukup mendalam terhadap Sukan Golf juga lah Makhluk Allah SWT dalam Gambar tersebut telah menghabis masa selama 10 Jam diatas Padang Golf, berbanding hanya 3 Jam sahaja dari Jam 10 Pagi hingga Jam 1 Tengahari selaku Degelasi Malaysia ke Pameran Pendidikan dan Latihan Teluk (Getex) 2014... kah kah kah !.

Jadi memang Cerah lah HARAPAN Malaysia untuk Melahirkan seorang Jaguh Bertaraf Dunia didalam Sukan Golf, mungkin beliau ini akan lagi Hebat daripada Tiger Wood itu sendiri atas sebab Tiger Wood menjadi Juara Dunia dalam Usia yang Muda tetapi yang namanya Muhyiddin Yassin akan menjadi Juara Dunia di Usia SENJA... kah kah kah !.

Oiiii... Muhyiddin Yassin, lu ni betul-betul lah membuatkan Rakyat Malaysia bertambah MENYAMPAH dengan Pemimpin Umno/Bn lu tahu tak Muhyiddin. Konon nya Rakyat lu suruh BERJIMAT CERMAT tetapi lu orang Pemimpin Umno/Bn Membelanjakan WANG RAKYAT seperti Wang dari Harta Pusaka Mak Bapak Pemimpin Umno/Bn... kah kah kah !.

Konon nya GST adalah Penambahbaikan Cukai dengan Menyalurkan Kembali Pendapatan dari GST kepada Rakyat, namun sebelum GST dijalankan Promosi serta Iklan sahaja sudah MENJANGKAU Puluhan Juta Ringgit Malaysia. Itu belum lagi Perbelanjaan yang Melibatkan Elaun-Elaun serta Claim-Claim dari Pemimpin Umno/Bn... kah kah kah !.

Sebetul nya GST hanya untuk Menambah Pendapatan Kerajaan bagi Pemimpin Umno/Bn SENANG BERBELANJA itu aje, seperti orang yang punya Wang Banyak maka Berbelanja pun Tidak Rasa Takut walau dimana hendak Berbelanja beb. Kesudahan nya Rakyat juga lah yang akan MAMPOS menanggung semua Perbelanjaan dia orang... kah kah kah !.

Tatapi kalau ikut pulak kata Penchacai Angkat Najis Umno begini beb, Apa Salah nya Muhyiddin Yassin Bermain Golf, beliau bukan ke beliau Timbalan Perdana Menteri yang ada KEISTIMEWAAN dan PERUNTUKAN. Bukan nya beliau Ambil Wang dari Rakyat dan Minta Wang dari Rakyat seperti Pembangkang yang Minta DERMA... kah kah kah.


hemmmmm..... bukan mudah untuk berubah kalau perangai membuat harta rakyat seperti harta pusaka mak bapak pemimpin umno selama berpuluh tahun, dah jadi darah daging beb... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. Rakyat.malaysia.masih.berdoa.utuk.mh370.tpm.boleh.main.golf.lagi.kau.bukan.jaguh.golf.dunia.tapi.jaguh.boros.dunia.dan.rakyat.dikenakan.gst.tapi.pemimpin.negara.boros.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....