DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 12 April 2014

Terserlah Kebodohan Penchacai Angkat Najis Setiap Kali Salah Laku Pemimpin Didedahkan


Mungkin antara yang gua kena AKUI akan Kata-Kata Tun Mahathir KUTTY Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis Merangkap Bapak kepada Anak Tuan Punya San Maguel ialah, "Sudah Berpuluh Tahun Yang Cerdik Pandai Tak Masuk Umno". Terlalu SUKAR untuk gua MENAFIKAN Kata-Kata beliau tersebut terutamanya Setiap Kali SALAH LAKU Pemimpin Umno DIDEDAHKAN... kah kah kah !.

Begitulah SIKAP yang selalu ditunjukan oleh Penchacai Angkat Najis Umno dalam menjadi LOYAR BURUK bagi MENGHALALKAN setiap Salah Laku Pemimpin Umno, seolah-olah KEBODOHAN dan KEBEBALAN MELANTUN MACAM GETAH SKRUB yang TURUN HARGA tersebut Umpama Isi Dengan Kuku serta Bertepatan dengan Kata-Kata Bodoh Macam Umno... kah kah kah !.

Gambar diatas adalah Contoh TERKINI salah seorang Penchacai Angkat Najis Umno yang menunjukkan AKSI Kebobodohan Bertingkat-Tingkat beliau, dengan MENDESAK Ketua Setiausha Negara Tan Sri Dr. Ali Hamsa mengambil Tindakan DRASTIK Mencari DALANG yang MEMBOCORKAN Jadual Lawatan Kerja Palsu Timbalan Perdana Tan Sri Muhyiddin Yassin ke Emiriyah Arab Bersatu (UAE)... kah kah kah !.

Kalau sudah Lawatan Kerja yang DIDEDAHKAN dikatakan sebagai PALSU, apa perlu lagi Ketua Setiausha Negara Tan Sri Dr. Ali Hamsa mengambil Tindakan DRASTIK Mencari DALANG yang Membocorkan perkara tersebut. Kerana kalau sudah Palsu bermaksud ianya bukan lah DIDEDAHKAN tetapi bermakna ianya adalah satu FITNAH lah Penchacai Angkat Najis... kah kah kah !.

Dengan Desakan Penchacai Angkat Najis terhadap Ketua Setiausha Negara Tan Sri Dr. Ali Hamsa Mengambil Tindakan DRASTIK Mencari DALANG yang Membocor Jadual tersebut, ianya menunjukan apa yang Didedahkan Adalah BENAR Dan TIADA Yang TIDAK BENAR Melainkan Semuanya BENAR BELAKA. Jikalau tidak Tak kan Perkataan Dalang serta Membocorkan akan Timbul beb... kah kah kah !.

Kadang-Kadang gua KESIAN juga dengan Penchacai Angkat Najis Umno ni beb, selepas BERANTAKAN menjadi Loyar Buruk kepada Pemimpin Umno tak lama lepas tu semua nya KENA KENCING dengan Pemimpin Umno tepat kedalam Mulut Longkang dia orang. Seperti Mahathir KUTTY mengatakan BETUL beliau masih berada didalam Negara semasa Tragedi Memali berlaku... kah kah kah !.

Mungkin juga atas Dasar Mulut Longkang Penchacai Angat Najis maka AMAT sesuai sekali ianya Dikencingkan oleh Pemimpin-Pemimpin Umno, dan mungkin juga rasa Air kencing Pemimpin-Pemimpin Umno tersebut bagi Penchacai Angkat Najis ianya seperti rasa Air San Maguel kepunyaan kepada Anak Mahathir KUTTY yang juga Penyokong Kuat kassim Ahmad Anti Hadis.... kah kah kah !.


hemmmmm..... mungkin juga akibat tak faham bahasa melayu maka kenyataan penchacai terkeluar seperti itu, contoh lain nya ialah harga barang yang naik tapi dikatakan harga barang turun atau pun subsidi dikurangkan... kah kah kah... A B U.

Artikel berkaitan- Malaysia Bakal Melahirkan Seorang Juara Dunia Bagi Sukan GOLF

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....