DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 11 April 2014

Tragedi Memali : Akhirnya Semua Penchacai Angkat Najis Dikencingkan Oleh Mahathir Kutty


Akhir nya dengan SELAMBER sahaja Tun Mahathit kutty telah MENGENCINGKAN Penchacai Angkat Najis bila MENGAKUI yang beliau masih BERADA di dalam Negara di waktu Kejadian Tragedi Memali berlaku. Untuk itu dengan sendirinya DAKWAAN Tun Musa Hitam adalah BENAR bila mengatakan yang Tun Mahathir masih berada di dalam Negara... kah kah kah !.

Selepas sahaja Musa Hitam MENDAKWA yang Tun Mahathir KUTTY masih berada di dalam Negara PADA dan KETIKA Tragedi Memali berlaku, maka BERANTAKAN lah Penchacai Angkat Najis Umno Mengemukakan Bukti yang KONON nya Mahathir Kutty TIADA di dalam Negara semasa Kejadian Tragedi Memali berlaku... kah kah kah !.

Bermacam-macam lah TUDUHAN yang DILEMPARKAN terhadap Musa Hitam oleh Pencahacai Angkat Najis bila sahaja Musa Hitam mengatakan yang Mahathir Kutty masih Berada di dalam Negara pada waktu itu, demi untuk Menyelamatkan Mahathir Kutty dari TANGGUNGJAWAB sebagai Perdana Menteri walaupun Musa Hitam adalah Menteri Dalam Negeri (KDN) ketika kejadian.

Kalau sudah Mahathir sendiri Mengakui yang beliau masih berada di dalam Negara, tak kan lu orang tak dapat nak agak siapa yang BERKUASA diwaktu itu beb. Ini bukan nya bermakna yang Musa Hitam tidak perlu sama Bertanggungjawab terhadap Tragedi Memali, tetapi Mahathir Kutty lah BAPAK SYAITAN YANG DIKENALI yang sebenar semasa Tragedi Memali.

Kalau sudah DASAR nya Syaitan Yang Dikenali memang banyak MUSLIHAT nya beb, dikatakan sewaktu Tragedi Memali satu Kenyataan dari beliau pun tidak didengar dalam Media Rasmi Lidah Syaitan Yang Dikenali baik dari TV3/4 mahu pun Utusan Meloya. Ianya bagi Menggambarkan yang Mahathir Kutty betul-betul telah Tiada di dalam Negara pada waktu itu... kah kah kah !.

Berkenaan Dakwaan Musa Hitam yang Mahathir Kutty juga berada didalam Negara selepas Dua Tiga hari selepas Kejadian Tragedi Memali rasa-rasanya perlu juga lu orang fikir-fikirkan sama ada Dakwaan tersebut BENAR atau sekadar Dakwaan Kosong. Kerana jenis Syaitan Yang Dikenali seperti Mahathir Kutty terlalu banyak MUSLIHAT dan TIPU HELAH nya beb... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... lepas ni apa pulak lah yang penchacai angkat najis umno akan spin 360 darjah tunggu dan lihat aje lah beb... kah kah kah... A B U.


9 ulasan:

  1. Mahathir.muka.tak.malu.mengaku.tapi.tak.nak.bertanggung.jawab.

    BalasPadam
  2. Apa yg telah dibunuh oleh Mahathir:
    1. Matlamat DEB
    2. Pemerkasaan BM di sekolah2
    3. Kekebalan raja2 melayu
    4. Belasan nyawa di Memali
    5. Perjuangan politik Musa Hitam
    6. Demokrasi dlm Parti UMNO - Nasib menimpa Tengku Razaleigh
    7. Sistem kehakiman
    8. Kelangsungan politik Ghafar Baba
    9. Kepimpinan Anwar Ibrahim
    10.Banyak lagi jika disenaraikan
    Memang nyata Mahathir adalah ketua agung syaitan yg dikenali

    BalasPadam
  3. Mamak mudah lupa...ha2. Madet lupa,zainudin maidin pn lupa...ha2 lagi. Agak2 nye diorang ni ingat Allah lupa ye..

    BalasPadam
  4. Bapak Setan
    Bapak Setan yg dikenali

    Bapak Setan nih diberi pnghormatan terTINGGI swktu pngkebumian Azizan Razak oleh PAS.. Hadi dan Haron Din adalah org penting PAS 'sambut' hadir sbg SAKSI ddlm 'event' suci ini?

    Aku tak mudah LUPA..
    tak lama lepas itu IDEA auta tipu klentong SANDIWARA komunis dan pil kuda pun muncul kat tv3

    BalasPadam
  5. Hoi!! pencacai kalau bapak kau meninggal ada musohnya semasa hidup dtg melawat, apakah kau akan halau beliau? Cakap guna otaklah sikit bila ada kematian tak kira siapa pun booleh melawat hatta yahudi sekali pun. Tak akan pemimpin PAS dah tak waras hingga nak halang madey dan kuncu2nya melawat?

    Apa pun pemimpin umno buat semua betul kpd pencacai umno sebab pemimpin mereka suci dan maksum. Kata2 pemimpin umno macam wahyu yg wajib dipatuhi oleh semua org.Jika tidak derhaka kata pencacai..... otak lembu.

    BalasPadam
  6. salah satu tanda munafik, bila bercakap dia bohong. berapa kali dah sikutty ni bohong....

    BalasPadam
  7. apa kata ASPAN ALIAS cum pencacai angkat najis dikencingkan oleh Madey?

    BalasPadam
  8. macam mana mereka tak terbuka tangan nak sambut pembunuh org pas, dah ada pakatan untuk bercium dengan umno UG

    BalasPadam
  9. Biasa lah puak puak pencacai ni, kerja mereka ada lah untuk menegak kan benang yang basah dan menyelar mereka yang memperkatakan sesuatu kepada "KETUA HANGGUK" mereka. Kini setelah "KETUA SYAITAN YANG DI KENALI" memberi kan pengakuan, mana mereka nak letak muka.
    Dulu saya minat membaca blog seorang bekas umno yang telah menyertai DAP. Tetapi setelah artikal yang menyokong si Mamak Bedukang ini, selera untuk membaca terus mati.
    Saya percaya "PERISTEWA" Mahyuddin bermain golf di Dubai pun akan di cover-up oleh si pencacai. Nak buat macam mana kerana kepala otak si pencacai telah di bongsaikan.
    Kalau tak nak perkara ini terus berlaku, tambah lah angka dari 52% kepada yang lebih tinggi di PRU ke 14 nanti. Tak kan tak boleh kot!!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....