DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 5 April 2014

Gambar Himpunan Derita Rakyat Dari Baling Kedah Yang Buat Mahathir Anak Beranak Kecut Telor


Kalau DULU semasa Mahathir KUTTY sedang menjadi Perdana Menteri mungkin Gambaran Perhimpunan Peserta yang Hadir sebegini tidak MERISAUKAN beliau kerana yang dikatakan HADIR hanyalah Penyokong Pas atau yang diselalu dipanggil Ahli Pas KARAT HIJUA. Namun itu Dulu beb sewaktu belum ada nya lagi apa yang dipanggil Pakatan Rakyat (PR).

Tetapi dengan Gambar-Gambar Prhimpunan yang dilihat setelah Ujudnya PR, gua rasa TELOR Mahathir KUTTY dengan Anak Beranak beliau PASTI Kecut Mecut beb, tak percaya ke ?... kalau tak percaya lu orang suruh Mahathir KUTTY yang juga Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis dengan Anak Beranak beliau Tunjukkan... kah kah kah !.


































hemmmmm..... agak-agak lu orang lah apa akal putar alam yang sedang difikirkan oleh mahathir kutty tentang dakwaan musa hitam berkenaan beliau dalam tragedi memali... kah kah kah... A B U.

4 ulasan:

  1. Err..apsal ada tuntutan royalti pulak...baling kat kelantan ka? himpunan menegakkan benang basah?

    BalasPadam
  2. Errrr... ada gak penchacai angkat najis umno masuk beri komen beb... kah kah kah

    BalasPadam
  3. Dah nama pun Himpunan Derita Rakyat lantaklah nak tuntut royalti ke apa ke. Royalti pun hak rakyat. Bukan harta pusaka mak bapak tuan lembu kondo. Lainlah kalu buat Himpunan Tuntutan Telur Hilang ke Himpunan Tuntutan Anti Hadis ke....

    BalasPadam
  4. kalau komen bodoh mesti UMNO

    xyz

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....