DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 6 April 2014

Edisi Khas Utusan Meloya, Apa Lagi Ibrahim Ali Mahu ?


Ini adalah Keluaran EDISI KHAS Utusan Meloya yang juga Lidah Syaitan Yang Dikenali Umno, lu orang tak akan jumpa kat mana-mana beb hanya kat sini aje lu orang boleh jumpa dan baca. Kerana ini adalah Keluaran yang Tak Jadi atau pun Keluaran yang Tak Sanggup dikeluarkan oleh Utusan Meloya hingga tersadai diatas meja Pengarang... kah kah kah !.

Besar jugak Pengaruh Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Kebangsaan Malaysia (PERKASAM) Datuk Ibrahim Ali AL-KATAKI ni beb kepada Pemimpin Umno dan juga Isi Perut Umno, sampai TAK BERANI untuk Menerbitkan Tajuk diatas. Apa TANGKAL yang lu pakai ni Brahim Ali sampai sanggup lu mengatakan yang UMNO BIOL... kah kah kah !.

Tak Patut... Tak Patut, kalau lu mengatakan yang PAS BIOL boleh jugak diterima beb, mana tidak nya walaupun lu bukan Ahli PAS tapi masih dapat menjadi Calon PAS, kemudian lu dapat pulak KENCINGKAN PAS dengan menjadi Ahli Parlimen BEBAS yang MESRA Umno/Bn atau dalam kata Bahasa BERSOPAN SANTUN nya adalah BARUA UMNO... kah kah kah !.

Oiii Ibrahim Ali... apa TAK CUKUP ke PERUNTUKAN yang dibagi oleh Umno sejak akhir-akhir ini hingga lu MERABAN dan MEROYAN seperti Orang Mabuk SAN MAGUEL kepunyaan Anak Tun Mahathir Penyokong Kuat Kassim Ahmad tu. Patut lah PERKASAM kebelakangan ini ADA KURANG buat DEMONSTRASI walaupun banyak ISU yang timbul... kah kah kah !.

Sebab gua cakap macam itu kerana selalunya Perkasam akan buat Demonstrasi bila ada saja Isu yang Membabitkan Orang Melayu Islam, kan ke Perkasam adalah PEJUANG ISLAM JADI-JADIAN. Sepatutnya adakan ada Demonstrasi setelah Berita Kematian Orang Melayu Islam dalam KONSERT Future Music Festival Asian (FMFA), yang juga Memberi Kondom Percuma kepada Pengunjung... kah kah kah !.

Sekarang baru lah gua Faham kenapa Perkasam tak buat Demonstrasi sejak akhir-akhir ini, kerana Peruntukan untuk buat Demonstrasi tak Turun jadi Tak ada Bajet lah ya Brahim Ali. Tak apa lepas lu MELALAK ni gua Jamin Peruntukan tentu akan turun untuk lu Melalak dengan lebih Kuat lagi, masa itu nanti tak akan ada lagi Suara Katak yang mengatakan bahawa UMNO BIOL... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... seperti yang diketahui kebanyakan ahli perkasam adalah ahli umno, kalau sudah umno biol maka nya ahli umno sudah tentu lah biol. dan tak secara langsung ahli perkasam pun biol termasuk lah brahim ali... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....