DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 23 April 2014

Bangsa Umno Dinasihatkan Untuk Tidak Membaca !!!


Tetapi jika Bangsa Umno nak jugak membaca itu NASIB lu orang lah beb, bukan apa gua KESIAN dengan lu orang yang Tak Habis-Habis dan Tak Sudah-Sudah DITEMPELAK seperti ORANG BODOH oleh MANTAN Ulul Amri Umno yang juga Penyokong Kuat Kassim Ahmad ANTI HADIS serta BAPAK kepada Tuan Punya MINUMAN KESIHATAN San Maguel... kah kah kah !.

Bukan nya SEKALI atau DUA KALI tetapi BERKALI-KALI Tun Mahathir Muhamad yang juga dikenali sebagai Mahathir A/L Muhamad Iskanadar KUTTY mengeluarkan Kenyataan seperti MENGHINA, MEMPERLEKEH serta juga seolah-olah MENJATUHKAN MARUAH Ahli Umno serta Parti Umno itu sendiri tanpa dapat DISANGKAL oleh Ahli dan Pemimpin Umno... kah kah kah !.

Antara Kenyataan-Kenyataan TERKENAL yang keluar dari Mulut Longkang Mahathir dan ianya seperti MELUMURKAN Najis Lembu NFC ke Lambang Umno yang bergambar KERIS TELANJANG itu ialah seperti "Sudah Berpuluh Tahun Yang Cerdik Pandai Tak Masuk Umno", "Umno Parti Korupsi", "Umno Sudah Busuk Sampai Keusus" dan banyak lagi... kah kah kah !.

Semua Kenyataan dari Mulut Longkang Mahathir itu lansung tidak DIBANTAH atau DINAFIKAN Kebenaran nya MALAHAN ada yang mengatakan yang ianya adalah Kata-Kata BERKIAS dari Mahathir, yang mana menunjukkan kata-kata "Sudah Berpuluh Tahun Yang Cerdik Pandai Tak Masuk Umno" dengan sendiri nya DIAKUI oleh Ahli Umno Masa Kini... kah kah kah !.

Yang Terkini Kenyataan dari Mahathir ialah berbunyi "Semasa menjadi Pemimpin Saya JARANG Mendengar TEGURAN BERNAS dari Kawan melainkan daripada MUSUH dan PARTI LAWAN, Saya dapati TEGURAN PIHAK KETIGA dan Pihak TIDAK BERKEPENTINGAN biasanya lebih IKLAS dan perlu DITIMBANGKAN secara SERIUS'... kah kah kah !.

Kepada Bangsa Umno yang Membaca jugak walaupun sudah gua MENASIHATI supaya jangan Membaca, gua ingin Bertanya dengan lu orang. Rasa-rasa lu orang Kenyataan dari Mahathir ini BENAR atau BERKIAS, Berkias seperti "sudah Berpuluh Tahun Yang Cerdik Pandai Tak Masuk Umno" dan yang Benar seperti "Kalau Hendak Makan SUP TANGAN Datang Lah Ke Negeri Kelantan"... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... sebab itu ada pepatah baru yang berbunyi "bodoh macam umno" bagi mengantikan pepatah lama yang berbunyi "bodoh macam lembu nfc"... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. Bidalan bodoh macam UMNO lebih tepat kalau dibandingkan dgn bodoh macam lembu. Lembu pun dah cerdik sikit sampai boleh tinggal di kondo, macai UMNO ada?

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....