DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 22 April 2014

Berita Yang Tidak Disiarkan Oleh Media Arus Perdana : Presiden ABIM Minta Tun Mahathir Bertaubat


Biar betul Presiden Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) Saudara Amidi Abdul Manan ni beb, ada ke Tun Mahathir yang pernah DIGELAR sebagai Pemimpin Alaf Baru dan juga Khalifah Alaf Baru oleh Isi Perut Umno suatu masa dulu di suruhnya BERTAUBAT... lu ni MABUK Daun Ketum ke atau Mabuk San Maguel Anak Mahathir Presiden ABIM... kah kah kah !.

Agak-Agak lah Presiden ABIM oiiii... yang lu nak suruh Bertaubat tu siapa dia tu beb, beliau tu Tun Mahathir KUTTY A/L Muhammad Iskandar Kutty lu tahu tak Presiden ABIM. Tun Mahathir tu pernah menjadi Ulul Amri Umno lu tak tahu ke, alah Parti Umno yang MEMPERJUANGKAN Agama Islam, Orang Melayu dan Raja-Raja Melayu, lu tak tahu ke Presiden ABIM... kah kah kah !. 

Lu ni betul-betul mencari PENYAKIT dan KEMARAHAN dari Pejuang-Pejuang Kalimah ALLAH lu tahu tak, ada baiknya lu TARIK balik kata-kata lu yang Menyuruh Tun Mahathir Bertaubat sebelum Pejuang-Pejuang Kalimah Allah tersebut membuat SENAMAN PUNGGUNG kepada lu. Seelok-elok nya lu MENGADAP dan Memohon Maaf kepada Tun Mahathir... kah kah kah !. 

Lu tu hanya baru Presiden Angkatan Belia Islam Malaysia aje beb, sedangkan ULAMA' SONGKOK TINGGI dan ULAMA' MUDA pun tidak pernah Menyuruh Tun Mahathir Bertaubat BAHKAN lagi MENYOKONG Tun Mahathir lagi adalah. Ini lu baru menjadi Presiden ABIM sudah mahu TUNJUK PANDAI dengan Menyuruh Tun Mahathir Bertaubat... kah kah kah !.

Cuba lah lu Cermin dulu Muka lu tu Presiden ABIM, siapa lu untuk Menyuruh Tun Mahathir Bertaubat beb, Seluruh DUNIA ISLAM mengatakan yang Tun Mahathir adalah Pemimpin Islam TERPIMPIN tiba-tiba lu pulak MEMANDAI-MANDAI mahukan Tun Mahathir Bertaubat APA BARANG ni Presiden ABIM. Tetapi apa-apa pun gua Ucapkan TAHNIAH kerana lu ada mempunyai TELOR beb... kah kah kah !.

Tak ramai Pemimpin Persatuan yang BERJENAMA ISLAM mempunyai Telor seperti lu, dan kalau ada pun boleh dikira dengan hanya Menunjuk tanpa MENGIRA dengan menggunakan KALKULATOR. Melainkan BERSELINDUNG konon nya BERSOPAN SANTUN dengan Malu-Malu, Segan-Segan dan yang lebih Cantik nya lagi sampai ada menjadi Penchacai Angkat Najis Pemimpin Umno... kah kah kah !. sumber 


hemmmmm..... cuba lu orang bayangkan bagaimana tahap pemikiran yang ada dipihak sebelah sana sampai boleh mengatakan yang mahathir tu adalah pemimpin islam alaf baru... pelik beb pelik... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. apaaaaaaaaaaa ? bertaubat?

    cis pantang keturunan aku suruh bekas PM pejuang islam bertaubat.

    apa kau ingat mahdey tu ahlil muzik kaa?

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....