DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 8 Mac 2014

Terkini : Mangsa Liwat Anwar Marah Kerana Hukuman Penjara Keatas Anwar Hanya 5 Tahun


Oiiii Ibrahim Ali... lu kalau nak Anwar Ibrahim dikenakan Hukuman yang lebih Berat lagi sepatutnya lu yang buat Laporan Polis bukan nya Mohd Saiful Bukhari Azlan tu beb. Gua JAMIN kalau lu yang buat Laporan Polis awal-awal lagi Anwar sudah didapati BERSALAH, kerana sudah tentu Mahkamah akan lagi Percaya dengan kata-kata lu yang Terkenal sebagai Pejuang Islam JADI-JADIAN... kah kah kah !.

Dengan mengatakan yang Anwar Ibrahim telah MELIWAT lu baru betul beb, baru lah Mahkamah akan Menjatuhkan Hukuman MAKSIMUN iaitu 20 Tahun Penjara dan Sebatan. Kerana apa kerana Umur lu dengan Anwar adalah LEBIH KURANG aje, jadi untuk lu Melawan apabila Anwar Meliwat lu agak Susah atas faktor Umur. Dikatakan lagi yang Kaki Liwat apabila Umur Meningkat dia orang akan lagi Kuat beb... kah kah kah !.

Kerana itu walaupun Anwar berumur 61 Tahun semasa Meliwat Saifol yang hanya berumur dalam lingkungan 20an tetapi Anwar tetap Berjaya Meliwat Saifol sampai Saiful TAK BERAK-BERAK selama 2 hari lu tahu tak Brahim Ali, Saiful tak dapat Melawan langsung apabila Anwar Meliwat beliau. Tapi kalau lu gua Jamin 101 peratus yang lagi Mudah Anwar dapat Meliwat lu dan Para Hakim akan menjatuhkan Hukum Maksimun keatas Anwar... kah kah kah !.

Lu sudah SILAP BANYAK lah Brahim Ali, kalau lu yang buat Laporan Polis lagi banyak lu boleh Ceritakan Pengalaman lu DILIWAT oleh Anwar. Sebab lu mengenali Anwar bukan nya baru tapi sudah Berpuluh Tahun, lu boleh Cerita bagaimana lu Diliwat semasa sama-sama dalam Tahanan dibawah ISA ke, semasa dalam Lokap ke dan sebagai nya. Tapi lu telah Lepaskan Peluang Terbaik untuk Anwar di Jatuhkan Hukuman 20 Tahun Penjara dan Sebatan... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... ini lah dia salah satu contoh bangsat umno yang lebih kurang bangsa yahudi beb, gua ingat kalau lah boleh dibelah dada beliau dengan dada yahudi kemudian dikeluarkan hati dia orang gua gerenti sama dan susah untuk dibezakan... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. Brehim Ali ni makin tua makin bodoh rupenya...

    BalasPadam
  2. Taubatla brahim ali ooi..entah esok entah lusa engkau mati..

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....