DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 11 Mac 2014

PRK N.25 Kajang : SAH Pertandingan Hanya Dua Penjuru Antara Pakatan Rakyat Dan Barisan Penyamun


Ada sesiapa yang Tak Bersetuju dengan N3 diatas tu ANGKAT TANGAN beb... kah kah kah... jangan KECIL HATI pada yang menjadi sebahagian daripada Umno And The Gang kerana itulah HAKIKAT yang Sebenar nya beb. Yang mana MENYAMUN nya Umno And The Gang bukan setakat HARTA RAKYAT malahan SEJARAH RAKYAT pun Umno And The telah SAMUN... kah kah kah !.

Macam mana tak gua kata Sejarah Rakyat pun Umno And The Gang telah Samun, lu orang PIKIR lah beb tak ada dalam Sejarah mana-mana Negara Dalam Dunia yang PENGAMPU TELOR PENJAJAH boleh menjadi Penjuang Kemerdekaan. Tapi kat Negara Malaysia yang Ujudnya Bangsa Umno perkara tersebut boleh berlaku, selepas itu SIBUK kata KETUANAN MELAYU... kah kah kah !.

Kepada Pengundi-Pengundi di Pilihan Raya Kecil N.25 (PRK) Kajang, tak kira sama ada lu Orang Melayu, Orang Cina dan Orang India termasuk BANGLASIA ini ada INGATAN untuk lu orang. Kalau Umno And The Gang ni boleh menjadi PENGAMPU TELOR PENJAJAH dan seterusnya MENYAMUN HARTA RAKYAT tidak MUSTAHIL lu orang akan DIJUAL HIDUP-HIDUP kalau dia orang KUAT... kah kah kah !.

Untuk memastikan LANGKAH untuk dia orang menjadi Kuat TERBANTUT, sebaiknya lu orang HILANGKAN DEPOSIT Calon Umno And The Gang dalam PRK N.25 Kajang ni beb. Kerana sudah TERBUKTI dimana Umno And The Gang Kuat disitu Rakyat terutama nya Orang Melayu akan MEREMPAT, tapi kalau dia orang Tak Kuat disitu Rakyat akan mendapat MANAFAAT... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... dua calon wanita yang kedua-dua berbangsa cina, satu dikenali sebagai ibu sri kandi dan satu lagi proksi kepada ibu ijat... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....