DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 11 Mac 2014

TERKINI : Radar Menunjukkan Pesawat Mas MH370 Diekori Pesawat Lain Didedahkan





hemmmmm..... apa pun gambaran radar yang ditunjukkan harapan nya cuma satu iaitu pesawat mh370, anak kapal dan penumpang-penumpang berada didalam keadaan selamat... amin yarabbalalamin.

5 ulasan:

  1. Usahla kita buat pelbagai telahan atau nujum pak belalang ,ini semua kuasa Allah lebih elok kita berdo'a kehadratNya agar kita semua diberi pertunjuk , setakat ini kita hanya boleh berusaha mencari dan selebihnya kita mohon kepadanya, dimanakah keimanan kita jika masih lagi membuat kerja-kerja khurafat seperti yang dipaparkan dimedia maya dan elektronik .

    BalasPadam
  2. Yang ni bukan pesawat yang hilang. Pesawat MAS370 yang hilang menggunakan nombor pendaftaran 9M-MRO bukan 9M-MRQ seperti yang dipaparkan didalam video ini. Ini adalah pesawat MAS B777 yang menggunakan callsign yang sama MAS370 tetapi bukanlah pesawat yang hilang. Saya rasa artikel ini perlu dikeluarkan kerana boleh memalukan penulis yang tidak mengetahui mana satu sebenarnya pesawat yang hilang.

    BalasPadam
  3. pesawat ini masih belum ditemukan, sudah beberapa negara ikut membantu mencari, mungkin memang disembunyikan oleh orang tertentu

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....