DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 10 Mac 2014

Perghhhhh... Najib Lancar Harga Ayam Termurah Dalam Dunia Hanya RM1 Se-ekor


Ini nama nya BIJAK MEMBELI beb, mana lu orang nak cari dalam Dunia ni Ayam hanya Berharga RM1 Sahaja. Hanya dibawah Kerajaan Umno/Bn Pimpinan Datuk Seri Haji Najib Wassatiyah sahaja Harga Se-ekor Ayam boleh didapati dengan hanya Membayar RM1. Jadi memang Wajar lah beliau berkata "Jangan MENGADU Harga Barang Naik kerana beliau sendiri telah membeli se-ekor Ayam dengan harga hanya RM1... kah kah kah !.

Jadi yang lu orang GATAL-GATAL pergi beli Ayam selain dari harga tersebut Siapa Yang Suruh, Ulul Amri Umno Tak Pernah Suruh, Pemimpin Umno Tak Pernah Suruh sampaikan Penchacai Angkat Najis pun Tak Pernah Suruh beb. Tetapi lu orang sahaja yang BUAT KECUH 1Malaysia, sendiri yang beli kemudian sendiri yang SIBUK. Cuba lu orang ikut macam Ulul Amri Umno tu kan ke JIWA jadi Tenang tak seperti Cacing Kepanasan... kah kah kah !.

Memang HEBAT lah Pemimpin lu orang disebelah Sinunnn tu..., kalau macam ini punya Hebat patutlah lu orang susah sangat untuk menjadi Cerdik beb, sebab nya beliau lagi Cerdik untuk Menipu lu orang dari DULU KINI dan SELAMANYA. Terutamanya Orang Melayu yang berada DI HUJUNG DUNIA atau dalam kata lain TEMPAT JIN BERTENDANG, yang dikatakan di tempat tersebut PASARAYA BESAR tumbuh macam CENDAWAN LEPAS HUJAN... kah kah kah !.

Cukup-Cukup lah nak MENIPU Najib oiiii... apa lu ingat Rakyat Malaysia cuma ada 1000 orang aje ke beb, dikatakan Ahli Umno sahaja sudah mencapai ke Angka 3 Juta lebih, ENTAH IYA ENTAH TIDAK tak ada pat lah nak gua nak SAHKAN, tapi kalau dicampurkan dengan SERBA NEKA termasuk TUNGGUL KAYU, TIANG LEKTRIK, BATANG PAIP SYABAS, NASI LEMAK TELANJANG MAS mungkin jugak cukup kot... kah kah kah !.

Yang Lawak nya siap boleh cakap kat Rakyat tu "Jangan mengadu harga barang naik kerana kamu mempunyai pilihan", Pilihan apa yang Orang Melayu Di Hujung Dunia tempat Jin Bertendang tu ada Najib. Berapa banyak Kedai Rakyat 1Malaysia yang sudah TERBINA di tempat dia orang, berapa banyak Pasaraya Besar sudah menjalankan Perniagaan dan sudah berapa kali Majlis Pelancaran Anugerah Kedai Harga Patut 2014 lu buat di tempat dia orang Najib... kah kah kah !.  sumber


hemmmmm.....yang pelik nya tu berapa banyak pun kerja gila yang dibuat oleh si najib ni... ehhhh ada banyak jugak penchacai angkat najis yang duduk di tempat jin bertendang tu menyokong umno... kah kah kah... A B U.

4 ulasan:

  1. Patutlah duit BR1M RM650 cukup utk belanja setahun harga ayam RM1 rupanya??? Tapi utk 1000 ekor saje tau cepat rebut sebelum habis....kah,kah,kah.

    Cukup2 lah membodohkan rakyat tu......penyokong umno bolehlah dikelentong tetapi rakyat lain dah cerdik semuanya.

    BalasPadam
  2. Anak ayam usia 3 hari pun reganya RM1.80 Yob...Goreng ayam ngan kangkung, jamu Ajib makan. Kalu dia tak lalu, jom kita sumbat mulutnya.

    BalasPadam
  3. Najib beli ayam? Pandai ke Rosmah masak?

    BalasPadam
  4. nampak cam ayam kena langgar je..lebam biru..dah berapa lama dlm peti ais

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....