DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 16 Mac 2014

MH370 : Dunia Sedang Berduka Tapi Malaysia Masih Anjurkan Hiburan Gila Babi


Cukup MEMALUKAN kalau masih ada punya PERASAAN MALU tetapi TIDAK MEMALUKAN kalau sudah punya MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI, ini lah dia yang dikatakan NEGARA ISLAM CONTOH kepada Negara-Negara Islam di Seluruh Dunia beb. Disaat DUNIA SEDANG BERDUKA diatas KEHILANGAN MISTERI Pesawat Mas MH370 tapi masih boleh MENGANJURKAN KONSERT HIBURAN GILA BABI secara TERBUKA.

Mungkin ini yang dikatakan sebagai PERHIMPUNAN AMAN yang DIRESTUI oleh Pihak Berkuasa, memang betul HIBURAN adalah KEPERLUAN kepada MANUSIA, namun apakah WAJAR disaat Manusia Seluruh Dunia sedang Berduka atas Kehilangan Pesawat Mas tetapi dimasa yang sama Hiburan GILA-BABI Terbuka tetap diteruskan. Apakah akan lebih banyak yang akan MATI sekiranya Konsert Future Music Festival Asia (FMFA) DITANGGUHKAN ?. sumber


Hendak Tak Hendak dan Mahu Tak Mahu ianya tetap BERKAIT RAPAT dengan POLITIK walaupun ada yang mengatakan kenapa mahu DIKAITKAN Kehilangan Pesawat Mas MH370 dengan Politik, tetapi kerana disebabkan Politik lah perkara seperti yang berlaku di FMFA telah terjadi. Paling MENARIK nya akan ada PENCHACAI ANGKAT NAJIS serta PENCHACAI UPAHAN yang mengatakan sikit-skit SALAH UMNO, sikit-sikit SALAH BN, sikit-sikit SALAH Pemimpin Umno... kah kah kah !.

Mana mungkin pada yang BERFIKIRAN WARAS Sanggup melakukan dikala Seluruh Dunia sedang BERDUKA tapi masih boleh MENGANJURKAN FMFA dengan Konsert Gila Babi, ditambah lagi Pesawat Mas MH370 yang Hilang adalah Syarikat Penerbangan Kepunyaan Malaysia yang DIPERTAHANKAN walaupun TAK PERNAH UNTUNG. Apakah Wajar selama ini DIWAR-WARKAN yang Malaysia adalah sebuah Negara Islam Contoh kepada Negara-Negara Islam di Seluruh Dunia.

Ini lah dia HASIL nya apabila Negara Malaysia Diperintah oleh sebuah Kerajaan yang hanya mendapat UNDI 47 Peratus dalam pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lalu. Lu orang tolong bagi tahu gua mana ada Sebuah Negara Di Dunia yang Kerajaan nya hanya Mendapat UNDI POPULAR sebanyak 47 Peratus sahaja, mana lah tahu mungkin gua TERLEPAS PANDANG sedangkan hampir Seluruh Negara-Negara di Dunia Kerajaan nya hanya mendapat 47 Peratus Undi Popular... kah kah kah !.


hemmmmm..... paling menarik di negara malaysia ni ialah sesuatu kejadian pelik akan disusuli lagi dengan kejadian pelik yang lain pula, apakah ini berkait rapat dengan kerajaan pelik bin ajaib yang hanya mendapat undi popular 47 peratus tu beb... kah kah kah !.

5 ulasan:

  1. segala yang buruk akan terserlah jua akhirnya..

    BalasPadam
  2. Grrrrrrr... celaka punya negara.. celaka punya pemimpin.. celaka punya orang2 yg gelarkan diri mereka menteri agama, celaka yg gelarkan diri mereka ketua agama!!! celaka celaka celaka!!!

    BalasPadam
  3. Malaysia boleh!

    Letup orang boleh,,ghaibkan kapal terbang boleh,bab2 aniaya orang dalam negara sendiri lagilah boleh. Tak de hal beb! Macam makan kacang cap lembu je...

    Konsert yang sama masa lahad datu pun mengorbankan belasan remaja...ada depa kesah..

    Yang penting anwar jangan bertanding. Pakat tak mau mati dah puak2 ni. UMNO nak tungkat langit. Depa ingat depa boleh tumpang tungkat nabi sulaiman.

    BalasPadam
  4. umno bn anjurkan hiburan melampau utk lekakan rakyat supaya rakyat selamanya sokong umno bn.

    BalasPadam
  5. Umno bn haram jadah sesiapa rakyat yg masih sokong mereka memang jenis babi barua tak punyai maruah.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....