DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 16 Mac 2014

Pesawat Mas MH370 : Anwar Ibrahim Pula Dikaitkan Dengan Kehilangan Pesawat


Dengan pelbagai SPEKULASI mengenai KEHILANGAN Pesawat Malaysia Airlines MH370, kini Akhbar Daily Mail pula Melaporkan kemungkinan TEORI Pesawat tersebut DIRAMPAS sebagai PROTES terhadap Keputusan Mahkamah Rayuan yang MENSABITKAN Datuk Seri Anwar Ibrahim BERSALAH atas TUDUHAN MELIWAT Bekas Pembantu beliau, Saiful Bukhari Azlan. Akhbar Britian itu MENDEDAHKAN beberapa jam sebelum BERLEPAS dengan Pesawat Boeing 777-200ER (9M-MRO) untuk ke Beijing.

Menurut Akhbar tersebut "Kapten Zaharie Ahmad Shah telah pergi ke Mahkamah pada 7 Mac untuk MENYATAKAN SOKONGAN beliau terhadap Anwar Ibrahim. KETUA PEMBANGKANG itu telah DIJATUHKAN PENJARA Selama 5 Tahun oleh Mahkamah Rayuan kerana MELIWAT Bekas Pembantu beliau pada Tahun 2008. MEMETIK dari SUMBER POLIS yang MENGESAHKAN Kapten Zaharie merupakan SEORANG AKTIVIS yang LANTANG dan berkemungkinan KECEWA dengan Keputusan Mahkamah Rayuan".

"Semalam, Pihak Polis telah MENYERBU Rumah JURUTERBANG BERPENGALAMAN itu di Laman Seri, Shah Alam yang mempunyai SIMULATOR PENERBANGAN di rumah beliau. Banyak masa telah dihabiskan MENYIASAT DUA KOMPUTER RIBA yang diambil dari rumah Kapten Zaharie, yang dipercayai mengandungi DATA SIMULASI PENERBANGAN. Meskipun Pihak Berkuasa Malaysia MENAFIKAN SERBUAN dilakukan di rumah Zaharie walaupun DIAKUI oleh Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN)".


"Bagaimanapun, Pihak Berkuasa GAGAL MENGESAN Komputer Riba Peribadi Kapten Zaharie yang dipercayai dibawa bersama didalam KOKPIT Pesawat Mas MH370 semasa Penerbangan dari Kuala Lumpur ke Beijing tersebut. Menurut RAKAN SEKERJA Kapten Zaharie, beliau merupakan Seorang AKTIVIS SOSIAL dan PENYOKONG KUAT Anwar Ibrahim serta sangat BERMINAT dengan POLITIK. Pihak Penyiasat kini sedang MENCARI BUKTI untuk MENGAITKAN TEORI Pandangan Politik Kapten Zaharie sebahagian daripada faktor Kehilangan Pesawat".

"SERBUAN ke atas rumah Kapten Zaharie itu dilihat sebagai TINDAKAN SUSULAN selepas Pengumuman Perdana Menteri, Datuk Seri Haji Najib pada SIDANG MEDIA KHAS nya semalam, yang mengatakan SIASATAN kini BERALIH dan TERTUMPU kepada KRU PESAWAT berdasarkan PETUNJUK BARU. Namun Perdana Menteri itu MENAFIKAN terdapat UNSUR RAMPASAN dengan berkata Pesawat MH370BERPATAH BALIK  ke arah BARAT selaras dengan TINDAKAN yang DISENGAJAKAN oleh Seseorang dalam Pesawat tersebut".

"Memetik SUMBER RISIKAN RASMI Amerika Syarikat pula menyatakan Pesawat DITERBANGKAN oleh Seorang PAKAR PENERBANGAN dan HILANG daripada RADAR pada 8 Mac. Ia kemudiannya DISUSULI dengan SIASATAN semula ke atas SEMUA 239 Penumpang dan Anak Kapal Pesawat bagi mencari JAWAPAN termasukDAKWAAN  kemungkinan Pesawat Dirampas. Kemungkinan Pesawat  Terbang sehingga 45,000 kaki Melebihi Had Perkhidmatan bagi Percubaan untuk Tidak Menyedarkan Penumpang dan Anak Kapal".  sumber


hemmmmm..... apa tangkal lah yang si anwar ibrahim tu pakai beb, pelabur jepun tak datang melabur disebabkan anwar ibrahim, 90 peratus ahli umno diliwat disebabkan anwar ibrahim, 6 orang mati tengok konsert disebabkan anwar ibrahim yang paling best ialah najib hilang telor juga disebabkan anwar ibrahim... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. sengaja kaitkan anwar utk tutup kegagalan kerajaan dlm isu mh370 dulu lahad datu anwar jadi puncanya nanti tengok lah mu kalah dgn liverpool semalam anwar puncanya kah kah kah.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....