DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 15 Mac 2014

Pesawat Mas MH370 : Kenapa Kerajaan Takut Untuk Mengatakan Yang Pesawat Tersebut Dirampas


Kenapa Kerajaan Malaysia Pimpinan Datuk Seri Haji Najib TERLALU TAKUT untuk mengatakan yang Pesawat Mas MH370 Boeing 777-200ER tersebut DIRAMPAS, sedangkan telah TERANG dan JELAS yang Pesawat tersebut telah DIALIHKAN dari LALUAN ASAL oleh Seseorang. Kalau sudah Dialihkan dari Laluan Asal oleh Seseorang itu MAKNANYA telah Dirampaslah Najib oiii.

Apa yang SUSAH SANGAT untuk mengatakan KENYATAAN tersebut, atau Spicies Umno ni TAK FAHAM BAHASA MELAYU bagi Makna TELAH DIALIHKAN DARI LALUAN ASAL, tak kan ianya Dialihkan Dari Laluan Asal hanya untuk SUKA-SUKA aje. Apakah bila dikatakan telah Dirampas maka MAKIN Banyak Persoalan yang perlu DIJAWAP bermula dari Pihak Imegresen sehinggalah kepada PEMERIKSAAN BARANGAN KARGO.

Yang mana KONON nya semua telah mengikut STANDARD OF OPERATIONS (SOP), Ini yang membuat Rakyat yang mahu BERFIKIR akan TERTANYA-TANYA Kenapa ???...  bukan nya Rakyat saja-saja mahu MENGKRITIK. Kalau dikatakan yang kita GAGAL mencari kerana dikatakan yang TEKNOLOGI kita KETINGGALAN ini masih boleh dijawap, kerana Negara-Negara KUASA BESAR DUNIA seperti Amerika dan China pun turut Gagal.

Tapi kalau untuk mengatakan yang Pesawat Mas MH370 tersebut Telah Dirampas pun Takut, sedangkan beliau sendiri talah MENGAKUI yang Pesawat tersebut DIALIHKAN dari Laluan Asal, entah apalah NASIB Rakyat Malaysia mendapat Pemimpin yang SERBA-SERBI nya Takut. Nanti bila dicakap apa yang selama ini beliau Takut dikatakan pulak yang ianya DIPOLITIKAN, tapi kalau Tak Cakap dan Di Ingatkan maka Bertambah SOMBONG BODOH Lagak Laku nya.


hemmmmm..... kalau betul ianya dirampas bermakna harapan untuk berjumpa pesawat tersebut makin cerah... amin yarabbalalamin

6 ulasan:

  1. Sekarang seluruh dunia tahu Najib Brainless...

    BalasPadam
  2. Apalah yg nak diharapkan dgn pemimpin Umno-BN. Lagak & gaya je lebih.. Sudah2 la menipu rakyat, Umno oii..

    BalasPadam
  3. pm bukan takut tapi menyembunyikan sesuatu.. kita tengok sampai bila dia boleh berdolak dalih, cakap berbelit-belit.

    BalasPadam
  4. Sekarang tiba masa untuk mengandai suspek yang rampas pesawat.

    Andaian aku jika ditolak semua krew penerbangan. Perampas yang berpotensi semestinya penumpang yang berada di dalam Business Class yang paling hampir dengan kokpit pesawat yang dapat memerhati bila pramugari menghidangkan minuman kepada mereka. Individu-ndividu tersebut mesti mempunyai kebolehan memandu pesawat, sihat tubuh badan dan mempunyai pengetahuan komando.

    Yang lain mungkin berada di bahagian kelas ekonomi.

    BalasPadam
  5. Sebabnya ada kuasa besar yabg terlibat. . itu yang sebenarnya dia takut. . aku pun x faham. . swpatutnya dia takut kuasa Allah tp masalah sekarang kerajaan lebih takut kuasa besar yang diterajui manusia dari kuasa besar yang diterajui Allah.
    Kalau apa yang aku katakan tidak benar harap kerajaan tunjukkan yang mereka tidak takut pada kuasa besar diterajui manusia. . Beritahu lah perkara sebenar. .

    BalasPadam
  6. INI LAH AKIBAT NYA KERAJAAN PERASUAH DAN PENYAMUN DUIT NEGARA.BANYAK YANG TIDAK DIBERITAHU ATAS ALASAN KESELAMATAN NEGARA KONONYA.DAN LAGI KERAJAAN INI SUKA MEMBODOHKAN RAKYAT TERUTAMA NYA KEPADA MEDIA DISAMPAIKAN.MENTERIMENTERI INI SEPATUT NYA TAK USAH SIBUK DENGAN KEHILANGA MH730 SEBABKAN KAMU TU BODOH DALAM HAL INI.INI DAPAT DILIHAT BILA KETUA ANGKATAN TENTERA UDARA BAGI PENDAPAT YANG KAPAL TERBANG INI PATAH BALIK MENTERI KUAT MINUM ARAK KATA SALAH.JADI BAIK KITA PERCAYA PADA ORANG YANG TAHU TENTANG KAPAL TERBANG DARI PADA MENTERI YANG BODOH DAN KUAT MINUM ARAK TU.NEGAR AINI MAKIN JAHANAM KALAU KERAJAAN SEUMPAMA INI TERUS MEMERINTAH

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....