DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 22 Mac 2014

Mas MH370 : Saya Tak Pernah Putus Asa Kata Hishamuddin, Yang Ini Gua Kena Akui Cakap Beliau Beb


Memang kalau itu yang lu katakan 101 Peratus gua AKUI lu tahu tak Hishamuddin Hussein, kerana SEJARAH telah membuktikan dari DULU KINI dan SELAMANYA lu memang punya MUKA SELAMBER tahap TAMPAL KULIT BABI 14 INCI walau apa sekalipun KRITIKAN yang di Lontarkan keatas lu dari Dalam dan Luar Negara... kah kah kah !.

Sebagai Contoh ialah sewaktu AWAL-AWAL Peristiwa Pencerobohan Pengganas Sulu di Lahad Datu sedikit masa dulu, apa Kenyataan lu pada mulanya "Penceroboh Bukan lah Pengganas" walaupun diketahui umum yang Pengganas Sulu Menceroboh Lahad Datu dengan BERSEJATA. Sebab itu gua cukup Setuju bila lu katakan yang lu Tak Pernah Putus Asa beb... kah kah kah !.

Untuk itu kali ini Minta Maaf lah Sahabat-Sahabat dari Pakatan Rakyat (PR) kerana gua AKUI kata-kata dari SEPUPU SEPAPAT SEPEPET Perdana Menteri Demokrasi Terbaik Wassatiyah Datuk Seri Haji Najib. Disini juga gua harap yang lu orang Sahabat-Sahabat dari PR kena Akui apa yang dikatakan oleh beliau adalah BENAR SEBENARNYA Tanpa BIAS dan WAS-WAS... kah kah kah !. sumber



hemmmmm..... tak kurang juga dengan sepupu sepapat sepepet beliau yang tak malu kerana takut menjawap soalan dari wartawan dalam sidang media mas mh370, patutlah beliau takut untuk membahaskan isu mas mh370 dalam parlimen malaysia... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. Najib.atau.hishammuddin.takut.nak.jelas.di.parlimen.kalau.di.britain.pm.dtg.parlimen.jelaskan.

    BalasPadam
  2. Menempa potensi menggantikan Najib. Perhatikan peranan Muhyiddin, Zahid dan Shafei dlm menangani isu MH370, ternyata sekali peranan Hishamuddin boleh dikatakan paling menyerlah. Itu pun jika BN masih boleh bertahan.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....